7.03.2019

Cosmetica Kadınlar Günü İndirimi


   Alışveriş yapmayı tercih ettiğim tek online kozmetik sitesinden daha önce bahsettim mi hatırlamıyorum ama aldığım ürünleri sanırım ilk kez detaylı olarak yazmaya karar verdim. Soruluyor, hangi ürünleri kullanıp memnun kaldığım. Bende soruyorum. Daha önce minimalist makyaj koleksiyonumdan detaylıca bahsetmiştim. Gerçekten palet-lip balm- ve rujlar hariç kullandığım ürünlerin tamamını bitirince bu alışverişe karar verdim. Bu yıl sanırım kozmetik kullanma rekoru kırdım ve hayatımda ilk kez gerçekten ihtiyacım olduğu için rujlara ten ürünlerine yöneldim . Eskiden sırf görüntüleri için Hard Candy markasının bütün ürünlerini aldığımı hatırlayanilirsiniz. Keyifli olan hunharca aldığım ürünlerin hakkını verebilmekmiş :)


  Bu kategoride fondöten pudra ve maskaraları ilkkez aldım. Tabii ki araştırarak umuyorum memnun kalırım!
 Digerleri bittikce alınanlar, ruj golden rose 16 numara deli gibi tükettiğim. Boya neredeyse 10 yıldır hayatımda olan vital kahve köpüğü rengi. Dahası stokta tükenip alamadığım. Agda kağıdı bile bulamadım 😒 neyse konuya geliyorum fiyat detaylarıyla karşılaştırma size ait.

Loreal Paris nem terapisi 25.11
Miss baby roll mascara 37.26
Nivea visage peeling 14.76
Flormar full clor oje 05-06-42-62 tane fiyatı 3.33 tl
Dove deodorant 2 adet- tane fiyat 11.25'
Golden rose velvet matte 16 no 15.21'
Dieci oksidan 2 adet- tane fiyat 1.80
Vital saç boyası 8-4 kahve köpügü rengi. Fiyat 8.91
Sesu agda bezi 10'lu - 2.70
Maybelline drama gel eyeliner -24.66
Colossal big shot mascara -26.91
Anti age eraser kapatıcı 01- light - 29.16
Super stay fondöten 10 ivory - 33.66
Super stay pudra 10 ivory -33.66
Fit me fondöten 110 numara- 17.91
Fit me pudra 115 ivory - 22.41
Fit me kapatıcı 15 fair- 22.41

  Toplamda- 354.15 tl tutar. Kapıda ödemeyle 362 tl tuttu.
Aldığım indirim birimi 427 tl

  Gerçekte bu alışverişi sevgililer gününde yapacağımı zannediyordum ama o dönemde yapılan indirimler bence yeterince tatmin etmiyor gibi.
Bu durumda kadınlar gününe özel olarak karlı bi alışveriş olduğunu düşünüyorum. Zaten kapıda ödeme imkanı sağlamaları çok çabuk gelmesi bile beni alışverişe tetikleyebilen tek kozmetik sitesi. Sizde çok abartılı farklı markalardan yenilik arayışında değilseniz bu siteye şans verebilirsiniz.

1 yorum:

  1. Yine bir indirim ve ben kaçırmışım tabi :((

    http://www.yazimbari.com

    YanıtlaSil

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^