16.02.2019

Çağrı 3 Yaşında :))




 -Anne bugün ben prenses mi oldum?
 -Sen her gün bu evin prensesin.
 -Prensesler uçar mı?
 -Hayır annecim onlar peri, prensesler sadece araba kullanır. 😄
   Minik Çörim artık 3 yaşında ❤
Zaten her gün iyi ki doğdun diye şarkılar söylediğimiz kızım, şükürler olsun ki varsın.
İyi ki varsın..

Bu yıl herşey plansız oldu. En başta istediğim elbiseyi bulamadım. Pasta fikrim kesinleşmemişken bu sevimli şey çıktı karşımıza. Aldık, Çağrı'nın oynadığı harflerle adını yazdım. Üzerindeki ayıyı görünce şaşırdı bi tabii. Yenir mi? Oynanır mı? Hiç birisi annecim, oturmaya gelmiş gidecek. Madem öyle diğer hayvan dostlarıda gelsin pasta yemeye. Öyle gelişti işte rafı boşaltıp bütün peluş oyun arkadaşlarına yer verdik.
  Geçen yıl odasında yere beyaz örtü serip pastasını yemeye çalışırken resimlemiştim. Yine öyle yaparım sanıyordum. Konsept gibi oldu şimdi. Klasikleşmiş masa başı var ya simdilerde  herkesin bildiği, öyle değil ama öyle birşey yapmaya da çalışmadım zaten. Çağrı oynadı ben resimledim, dede ve anneannede bize eşlik etti. Umuyorum daha nice güzel yıllar göreceğiz birlikte.

4 yorum:

  1. Keşke çocuk masumluğunda kalsaydık

    YanıtlaSil
  2. Hımm...Artık biberon kullanmayacak kadar büyük.Ama henüz vaz geçmeye de hazır değil.Biberonun içindeki pipetten belli.Çok tatlıı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim ❤ Elindeki biberon değil aslında süt şişesi, pastanin etkilerini biraz azaltsın diye o şekilde verdim. yoksa biberondan geçecek gibi değil. Özellikle yatarken sütü asla bu şekilde kabul etmez 😄🙈 herseyden önce bezi bıraktırabilsem keşke, tuvalete gitme fikrini hiç sevmedi.

      Sil
  3. Çocuklar hep içten ve yürekten konusuyorlar

    YanıtlaSil

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^