27.07.2018

Tamam Tamam İnandım 27 Olmuşum


 Geçen yıl tarih 27 Temmuzu gösterdiğinde 26 olmuşum diyerekten gözlerimi yan yan devirip bi bakmıştım. Allahım o ne banel, iğrenç bi rakam öyle. Hiç hazır değildim anlayacağınız. 50 'nin yarısı demek lan bu! İnsan yaş ortalamasına bakınca yolun yarısının bi tık altında oluyorsun. Yanii artık aklının almayacağı hiç bir şey yok demektir. Olaylar karşısında şok olmayı bırakacaksın. Cool olacaksın. 

 Bu yılda tam aksine yeni yıla daha girdigimiz anda 27 yaşımı öyle bi derinden hissediyorum ki demiştim. Artık Çağrı 2 yaşına gelmiş ben yanlız bir anne olarak gelecek planları bile yapamaz halde vakit öldürmeye çalışıyorum. Sonra biri bi istek listesi sunmuştu, (burada) ne hayal ettigimden çok, ne hayal edebilirim diye düşündüm ben o gün. Eş dedim, iş dedim, sağlıklı yaşama kendimi zaten çoktan adapte etmiştim. Wuhuu derken bi ev tuttuk, birde yuruyerek 5 dk arayla iş. Gündüz Çağrı'yla olma fırsatı, geceleri kukuman kuşu gibi oturan bana gece çalışabilme şansı. 
 3 dk otele varıp 10 dk giyinip 5 dk da giyinme odasından miting alanına geçiş 4'ü 5 geçe iş başı gece en geç 12:30 da paydos. Daha bitmedi tabii mesai varsa 3-4. Neyse hayal ettiğim bu degildi, hiç degildi, ama iyidii. Çok da iyi.
  27 diyeceğim ama kabul etmeliyim ki 26 yaşımın son demleri bunlar oldu. Düşününce hiç tahmin etmediğim kadar farklı şeyler yaşayıp ögrenmeme yeni fikirler keşfetmeme vesile oldu bu yaşım. Şükürler olsun. 
Çokta yorucu oldu...

 Bugün Cuma izin günüm. Haftalık izindeyim. Çalıştiğım yerden tam yarım saat ötede bla bla bla bildiginiz hani şu kendin yap evimde ayaklarımı uzatmış vucudumda belirginleşen damarları izliyorum. Kilooo almışsın birazz, çokkk iskelet gibi olmuştun yüzün canlanmış diyorlar lanettt olsun!!. 10 gündür geceleri uyku tutmuyor omlet diye sayıklıyorum ne yapayım! Vitaminsiz mi kaldım, hormonlar tavan mı yaptı nedir. Babam bile yedigine içtigine bi dikkat et her yerin kabarmış dedi. Kaşınıyorum.... Dr gidicemde önce şu Hollanda bisküvisinden bi ısırık alayım. Oz PACK de aldım madem hayallerimin bi kısmı oldu oluyor daha da olacak gibi aradan oda çıksın dedim. Yıl sonuna kadar istifamı vermezsem söz güzel bir note book alıp size buradan bol bol yazacağım. Hemmm anlatacak nelerim var bir bilseniz. 

Enerji içmeyin ödem yapıyor. 8 den sonra hiç birşey yemeyin. 1 den 3'e kadar birşeyler içmeyin. İçersenizde elma suyuyla için. Kolada zararlı sek içmeyin. Elma suyu zaten sırf şeker. Enerji şişiriyor ödem yapıyor uyutmuyor. Sabaha kadar alev alev sonra.
-Elma suyuyla iç
-İyi koy bakayım
Farklı kokteyler deneyin, olmadı limonlu şeyler için. Detoks yapın. Tolga'nın içecekleri detoks etkili. Zehir olsa içinde sormayın için. 
Karatay candır uygulayın banada uygulatın. Arkadaş ortamı beni çok bozdu çok. Hıçkkk. Seviyorum kii.

Not: suan tamda diyete karar vermişken kapı çaldı, abimmm geldi. 😒


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^