13.06.2018

Mutluluğumun Fotoğrafı

Yıllarca burada hep hüzünlerimi paylaştım ama buğün mutluysam bu yüzden, yani sırf şu sıralar yüzüm gülüyorsa eger sebebi bu koca insanlar. Bana Dürüstlükleriyle sevgisini hissettirenler... Bu akşam mutluluğumun fotoğrafını belgelemeden olmazdı .

İlk sırada Adina var. Adina chan çekik gözlü starım. Dünya'nın en saf en güzel en masum Kırgız kızı olabilir. Oteldeki onlarcasına rağmen tek ve eşsiz. İyiki var. Kızım gibi bebek gibi sevdiklerimden. Çocuğum gibi seviyorum. Saçının teli incinse yüreğim parçalanır nefes alamam. Tüm güzelliklere layık küçük meleğim ... (Barda garsonluk görevini üstleniyor. )

Adina'nın hemen yanındaki mavi tişört-lü Şükrü. Barmen benim barmenim. Net yani. Kuaforden örnek vermem gerekirse, ustam bense onun çırağıyım.
Elinin altındaki oyun hamuru gibi hissediyorum genelde kendimi. 😄 Dediği dedik, agrasif ve bar içinde sinirli bir yapıya sahip olmasına rağmen dışarıda sakin ve sevecen bir adam.  "Barıma donkunmayın arkadaşım! Barıma dokunmayın! Bir gün gelmedim şu hale bak. Dün burada kim çalıştı. ! şu halee bak. Akşam kapanışta kim vardı gülüm?"

Genelde gün içinde dialoğlarımız şöyle.

Önce dolaplara gir. (Buz dolabındaki eksik içecekleri tamamla demek oluyor bu😄)
Cerezlikler hazır mı?
Arkadan acil bi beylies, chivas,jack bide tekila getir.
Gülüm arka tamam mı? (Düzenlendi mi?)
İçki odasına girdin mi? Durum nedir? (Eksik fazla var mı)
Malzeme çekilmiş mi?
Gülüm shack shack acill? (Kokteyl karıştırma bardagi kirliyse söylenir, yıka demek oluyor bu 😄)
Diski bi indir, sefler laf etmesin. (Tezgahtaki kirli bardakları topla, daha fazla bekletme)
Bardakları sıfırla.
Kokteyl kirazım bugün gelir mi? (Unuttun)
Eksik ne var?
Gelirken kırık buzda getir.
Tılsım siparişten çık gülüm? (İçecek hazırlama, temizliğe gir)
Ayşe teyzeye,iki orta bir sade. (Makinaya kahve at)
Bardak çekmişler mi?
Bu akşam kesin patlicaz burada. ! (Bardaklar eksik veya müşteri çok demek)
Cips cips cipsss! (Cips getir)
Backraund kitli mi¿¿ (aman arka oda acık kalmasın)
Bi latte yap, bu işide iyi ögrendin haaa! (Gaz veriyor 😄)
Kapanışta mısın? Dolapları iyi parlat. (Bari temizleyeceksen dolapları parlat bana yeter)
İçme artık şu çayı! Tansiyonum var diyorsun!

Şükrü'nün yanındaki Hikmet. Zıpır garson, her an her yerden çıkabilir. Sanırım hiç uyku uyumuyor. Adinadan sonra en tiniminicik insan. _😄

  Bu gecenin konusu aslında Soner'di. 12 haziran dogum günüymüş. Pek umru degil tabii. Görselde de anlaşıldığı üzere onun gözü asıl yıldızın üzerinde. Anlatmaya gerek yok. Bar kaptanı oluyor kendisi, henüz yeni. Barmenliği nasıldı şuan bilemicem. Kendisini daha çok elinde telefonla ergenler gibi dolaşırken görüyorum 😄

 Gecenin, her gecenin her günün her saatin yıldızı Gizem. Öyleki hem güzelliğiyle hem dobra kişiliğiyle tüm gönülleri fet edebilir. Gizemi sevmeyen insan olamaz bence. Varlığı yetiyor 😄 ilk iş günümde asansörde görüp saniyesinde benimsediğim nadir insanlardan. Çünkü o çok güçlü biri ve benim diger yüzüm gibi. Otelin bir numaralı garsonu desem yeridir!

Yanındaki İsmail ortamdaki hemen hemen herkesin kankası. Bu grubda bi çesit psikolog gorevi ustleniyor da denebilir. Fazla iyi, fazla anlayışlı. Dinliyor, beni de. Beni bile. 😄 Gece barmeni. Sırf onun için gecede çalışmaya can atan bir manyağa dönüşuyorum. Bana güç veriyor ...

Yanında; Gizli kahraman Ünal abii, bi göster yüzünü ama yok! Aşkım abimm. İlk işe başladığım gün onun eline teslim ettiler beni. O gün bugündür o eli hiç bırakmadı. Kuzum evladım diye saçlarımı okşaya okşaya sever, huzunlerimle aglar, kahkahalarımla mutlu olur. 😊 Laf aramızda cok kısa sürede bana çok şey ögretti. Hep okur hep yazar hayal gücü yüksek kendi dogrulariyla bir başına yaşar. Essiz biri.

  Bunlarda son Yeliz ve Sercan cifti.  Barmaid ve Barmen. Kendi gençlik yillarimi görüyorum bunlarda 😄😄 Allahım ne kadar da mutlulular hep böyle kalsınlar, kocaman aminnn.

Nasıl ama? Yaa yine döktürdüm napim huyum bu. Hikayelerimde de çok karakter tanımıştınız ama bu kez naklen yayındayım. Öyle komik kuaför maceraları gibi seyler hiç yasanmiyor. Bu kez herşey gerçekçi, tamamen doğal. Biz buradayız. Belekte! Bekleriz.

Şuraya da bi 48-50 kilo arasında seyir eden bir Tılsım bırakıyorum. Olduu bayyy.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^