12.02.2018

Eski Resimlere Bakalım

Mazi kalbimde yara dermişim. 😄 Bu sözün değerini anlıyorum ama. Geçmise dair neredeyse tüm fotolarımı yok ettim. Özellikle ergenlik döneminden öncesi her bir kare sadece hafızamda. Fotograflar konusunda yapılabilecek en büyük hatayı ergenlik döneminde yapmışım. Birde telefonlarda kameralar çıkınca fotograf makineleri tarihe karışmış herkesin elinde dandik formatlı oynanmış resim kareleri türedi. Yani yalan. İnstagram için yaptıgımız onca degişik bence çok şey götürmüş. Saf gün ışıgında çekilmiş fotoğrafları özledim....

   Ciddi olarak Kuaför meslegine başladığım ilk yıl. Hatta ilk aylar. Saçlarımı bu hale getiren kesen diken benim. 17 yaşın sonları 18 başları. Emo filan degilim. Gothic akımına ilgim var ama saçlarımı bu hale getirmiş olmamda ilk kalp kırıklıgımın eseri. Babam bu halimi ilk gördügünde yüzüme tükürmüştü 😂 simdiki aklım olsa en azından o waxsı kafama o kadar yedirmezdim 😂😂
2009


 15-16 yaşındaki Tılsım'ın simens telefon kamerasından kalan resimleri. 😄
Asıl resimler Ticaret Meslek lisesinin en tırlak halleriydi. Baskı yerine Cd kopyalama yaygın olunca bozulan cd yüzünden hepsine veda etdim. Ama yine her biri görsel hafızamda 😊

Ohh korkunç. 😱Eski bir önce sonra fotoğrafı. 😄 evlilikten bir sene önce, evlilikten bir sene sonra diyeyim ben buna 🙈 piercingler gercek 😒

İnstagrama yüklediğim ilk resimler. 2014-
Baştaki ne alaka bilmiyorum ama sondaki Sultan Ahmet de macun yer gibi yaparken çekildi. Çünkü zaten yiyemediğim birşeydi 😄
Ortadaki facia tam bir facia. 3 tırnağım birden hart diye kırıldı. Resimlemeden olmazdı 😅

Evlilik ve okul! Hep söylüyorum. Gelinlik çekiminin hemen ertesi günü. Yıl 2011.
Şu günleri doya doya yaşayamadığım için üzülüyorum... 

Eşimle ilk ve son fotoğrafımız. Bu kadar tesadüf !
2010- 2015

El emeği çabalarımızla emek emek işlenen dükkanın dış cephe fotoğrafı. Dükkan adı benim fikrim. 
Yer mekandan dolayı zaten hiç sevememiştim...
 Resmen uğursuzluk getirdi. 

Hamileliğim! Keske daha fazla cekebilseymisim. Hamileliğin son aylarına doğru ve dogumdan hemen sonraki ben 😄😅

Yine hamileliğimde ilk selfie ve son selfie 😄 
2015

2014! 
Kolay kolay hiç bir arkadaşımla resim çekinmem. Meslege ilk başladıgımda tüm sakarlık ve aptallıklarıma göz yuman tek insan. Herkes arkamdan söylenirken, o yüzüme konuşup yardımcı oluyor. Bu hayattaki duruşuna tavrına karakterine meslegine hayranım. 
Adam gibi adam.

Milyonda bir gerçekleşir bana fön çekmek. Gerçekten o saçlarımı eşime bile emanet etmezdim. 😂 iyi fön çeker ama yeteneksiz! Ohhh söyledim rahatladım 😂😂😂 

Veee son fotoğraf bugünün öncesi sonrası. 
2012 de çalışırken aldıgım bu elbiseyi sadece o yaz giyebilmiştim. Sonra söz verdim kendime, sakladım birgün mutlaka bunu giyecektim. O gün bugünmüş. 👊
Bu resimde böyle bir konu açmama vesile olmuş oldu.
Okuduğunuz için teşekkür ederim ☺

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^