1.01.2018

Sağlıksız Kahvaltı


  Bugün sağlıksız bi kahvaltı yapayım dedim!. Hala sağlıklı olduğunu düşünen varsa büyük yanılıyor. İşlenmiş koruyucu madde içeren ve pakete girmiş gıdalar diyet adı altında üretilmiş olsalar da, nerede hata yapıyorum demenize sebep oluyor olabilir. Arkasındaki kalori miktarı sizi yanıltmasın. Hiç şeker tüketmeyenler bilir hazır gıdaların içerisindeki en ufak şeker oranı onları yıkmaya yeter.! Bugün abur cubur olarak kahvaltı da gevrek yemeye karar versem de iki kaşıktan sonrası benide baydı ve kendimi dolaptaki kısırı kaşıklarken buldum 😂
Vücudunuzda ters giden birşeylerin olduğunu düşünüyorsanız mutlaka gıda testi yaptırın. Kan gurubunuzun karşı çıktıgı besinlere de bakmayı unutmayın. 
En basitinden benim laktozsuz da olsa süte mısıra ve beyaz una tepkim var. Poğça börek umrumda bile degil de simite veda etmiş olmak bana çok koyuyor. Neleri sevdikte vazgecmek zorunda kalmadik ki diye teselli buluyorum 😒😄😅 Ancak mutluyum cünkü daha enerjik ve sağlıklıyım. 
Size zarar veren ne varsa çıkartın hayatınızdan. Hayat gerçekten böyle daha bi kusursuz. 💕
 Yeni yılınız kutlu olsun. 🌟

Not: instağram GıdaDedektifi mutlaka takip edin. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^