28.01.2018

Nasır Tedavisi - Kesin Çözüm!


  Bundan daha önce niye bahsetmedim bilmiyorum, aklıma gelmişken de hemen deginmek istedim. Çünkü çok fazla insanın bu konuda derman aradığını biliyorum. 

 Sosyal medyada da gördüğüm kadarıyla her kafadan farklı çözüm önerileri çıktığı için insanların bu konuda kafası karışmış durumda. Bende olabildiğince  bu konuda yardımcı olmaya çalışıyordum. Bu yüzden ne kadar çok kişiye ulaşabilirse o kadar iyi. 

 Bitkisel bir çözüm değil. Kuaförde çalıştıgım yıllarda da çok fazla karşılaşırdım fakat başıma gelmediği için bu konuda bilinçsizdim. Yapabildiğim en iyi şey; nasır kökünün dışarı çıkarak sertleşen kısmını kesip biraz olsun rahatlatmak. Bu yöntem de en iyi yapılanı bile sadece bir ay gibi bir süre idare ediyor.

  Biliyorum bebekleri ayakta sallamak doğru değil, ama ne denersek deneyelim yine eski yöntemler maleseff ki daha başarılı oluyor. 
  Bende sol ayak baş parmağımdan sürekli destek aldığım için hayatımda ilk kez böyle bir sorunla karşılaşmış oldum. Çalışırken sürekli topuklu ayakkabı giymek durumunda kalan arkadaşım ayagının çok çeşitli yerlerinde bu sorunla karşılaştığını söyledi. Sonuç önerdiği ilaç sayesinde sadece bir haftada kurtulmuş.

 İlaç önereceğim. Evet! Duoderm!
  O bölgeye ucundan çıkan oje gibi fırça yardımıyla bolca sürüp nasır bantı ile kapatıyorsunuz. Sonra sargı bantı ile güzelce bantlayın. 3 gün boyunca suya deymeyecek. 3 günün sonunda kabaran deriyi temizleyin ve işlemi tekrarlayın. Gereken durumda en fazla 3-4 kez aynı işlemi tekrarlamanız gerekebilir.   Sonunda o bölge iltihap gibi etten ayrılcak ve yara olup kapanacak. Bu kadar basit. İşe yaramadı demek gibi bir şansınız yok. Şimdiden geçmiş olsun. 

Gerekenler;
Duoderm 
Nasır bantı
Sargı bantı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^