11.01.2018

Flormar City of Stars 2018 Hediyeleri- şok!

Flormarın bu yılki çekilişine bende katıldım. Bariz çekiliş fotoğrafındaki detaylara bakınca kanmamak pek mümkün de degil gibi. Neyse, kazananlar geçen hafta yani yeni yılın ilk haftasında açıklandı. Bana da bir mail geldi, adresi verdim 4 gün sonrada kargodan gelen telefon, bana bi dosya geldiğini söyledi. Gidip aldım. 
Adama dosya mı? Diye sormuştum, şaşkınlıkla. Gerçekten dosyaymış 😄
Eve gelince de Flormar'ın paylaşımını tekrardan dikkatli bir şekilde okuyunca anladım. 
Gerçekten makyaj çantasıymış hediye olan 😂


İçinden gold rengi bir kalem far ve mor renk ruj çıktı 😄 Mor ruj sevenler burada mı?! 😂 
 Büyük bir sürpriz oldu gerçekten. 
Teşekkürler Flormar!
 Bana bu yaşattığın ikinci şok 😂😂
***
Daha öncede Flormar'ın #kiss2015 yarışmasına bir görselle katılarak sözde "makyaj seti" kazanmıştım.  
Bu resimlerin hangisiyle katıldığımı şuan hatırlayamıyorum ama seçilmiş olabilmek bile beni mutlu etmişti.!

Ödül makyaj seti olarak geçtiği için gelen minicik pakete çok şaşırmıştık o yıl. 
Bu hediyenin baya çok kişiye gittiğini ve hatta istediğimiz bi arkadaşımıza da o hediyeleri kazandırma şansımızın olduğunu hatırlıyorum. 
Tabii ben unutup bir saat sonra filan isim eklediğim için arkadaşıma göndermediler. 
Söz vermiş olduğumdan dolayı bu durum içime sinmedi bende benimkileri ona yollamıştım. :) 
Minik bir cüzdan büyüklüğündeki makyaj çantası içerisinden
 iki oje, rimel bazı, ruj ve tekli far çıkmıştı.
-----
   Benefit gibi cüzdan yakan bir marka  bile, "ortalığı inletirken". Ben bunları anlayabilmiş degilim. Birde Türk markası diye gururlanıyoruz. Bundan sonra ne takip ederim ne katılırım nede herhangi bir ürününe para veririm!. O kadar insanla düpe düz dalga geçiyorlar.
O kadar düştük mü yahu!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^