25.11.2017

Kendisinden nefret ettiğim kadar şarkılarının hastası olduğum sanatcı?


  Genç güzel dinamik görünümüyle yılların eskitemediği bir isim. Kendine bakıyor vallahi. Hemde iyi bakıyor. Sizde bakın. Hayat onlara güzel demeyin hiç. Tutun bogazi. Sıkı tutun ama. Bir daha mı geleceksiniz dünyaya? Tamam biliyorum. Bu mantıkla yiyip içip yatan insanımız da çok. Evlenmeden önce böyle değildim de... Öyle mi? Eşiniz sorunlu o zaman. Eee bende kendimden biliyorum ki diyorum.
Neyse, Sözlük yorumu yapmış olacağım ama instağram stories de "kendisinden nefret ettiğim kadar şarkılarının hastası olduğum şarkıcı diye bahsedince ayhh bunu niye yazmıyorum ki dedim. Sonuçta ister istemez yıllarım dinleyerek geçti bu kadını.

Hemen tekrar buradan gireyim;
Eşiniz sorunlu mu? Alttan alttan mesaj veriyor. Hem laf sokup hemde  çaktırmadan Beddua ediyor.
  Nasıl dinlenmesin ki? Günde iki parça net, beddua kotanızı karşılama için yeterli olabilir. Hatta Allah'ın hakkı üç diyelim.
Bakınız ne diyor Hande ablamız görelim;

  Doldur şimdi yerimi Başka ben varsa Hadi bul yoracak yeni birini Çok üzgünüm onun adına Yalan söyleyemem ben hiç Mutlu olma benden sonra Her gece gez dur ya da bir yuva kur Ama gün yüzü görme, benden sonra...

Yetmiyor!
  Deli bile Deli bile veriyor senden daha iyi kararlar, deli bile arasıra laf anlar!
   Derken o deliyle ayrı olmanız gerekmiyor. Yapma etme kocacım diyen kadınlarımıza gönderme yapıyor.

Yine yetmiyor!
  Kalp kırılır kokma, yapıştırıcısıda zaman. Taht alır adını üstüne oturandan. Seninki sandalye zaten fazlada yayılma düşersin filan bak iyi laf sokuyor.
Ve de oradan bana bir mektup yolla, ayniysa adresim degismediyse yerim.
Diyerek Atı alan Üsküdarı geçtigini çok güzel vurguluyor.
Buda aldatan eşlere gelsin. Gelsinnki kendinizi bi B*k sanmayın.

  Biraz da eskilere gidelim.
Özellikle bunu yüzüne karşı söyleyebilirsiniz.  Tükürün gitsin. Lanet pislik herif!

  Bir insan seviyorsa  Bu aşkla doyuyorsa durmalı  Yanımda durmalı  Ziyaret etmeden hep  Sürekli geliyorsa durmalı  Sözünde durmalı  Adın yok sanın yok  Unuttun aslında  Yalan çok dolan çok
Ben asla inanmam  Sağın yok solun yok  Ve sen tam karşımda  Lafın çok sonuç yok  Biraz daha rahat  Söylesene haydi şimdi  Çok sevmiştin di mi?????

  Eee Hande Yener hakkını veriyor bu parçaların. Arada teşekkür etmeyi de unutmuyor. Bakiniz;
Ayrılık aşkın sessiz kardeşidir Kim kimin bilmem kalpte son eşidir Bunca yıl seninle geçti ve son kez Teşekkürler, teşekkürler, teşekkürler Teşekkürler sana son kez teşekkürler

 Yinede siz inanmayın bu teşekkür o teşekkür degil çünkü. Baya acı çekme evresinde oldugundan bu şarkı bitmez.
Her türlü lafını sokmayı esirgemiyor sesini sevdiğim.

Niye sevmiyorsun derseniz? Çok denedim olmadı.
 40 kilo verdiği için öz güveni yerine gelen kadınlarımız gibi, kocasını artık beğenmeyen birinin egosu var bu kadında. Eee tabii haklı, sevgilisi genç ve yakuşuglu olduğu için kıskanıyorlar. 😝 artık yaşının kadını olmayışından mı bu parçalar doğuyor, yoksa şarkılardan dolayı mı bu özgüven patlaması yaşanıyor bilemiyorum.
Ancak 26 yaşında bir kız annesi olarak belirtmeliyim. 16 yaşında bir sevgili yapsam, abartiyor gibiyim ama 10 yaş var aramızda çok degil ki! Tamam tamam en azından reşit olsun. Kıskançlığınızdan çatlardınız biliyorum. Hadi itiraf edin 😆

Neysee, Benden bu kadar devamini siz getirin. Ya ya ya ben en özel, yaya ben çok güzel.. o zaman dansss..




1 yorum:

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^