Arşivde Neler Var







ANILARIM BOMBOS!
"Bu hayat bana yakışmadı,lütfen baştan alalım..."

Bekledigim Hayat bu degildi... T.Y

.

14.07.2017

LR Aloe Vera Acil Yardım Seti


  Yaz aylarının gelmesiyle sıcaklara hiç dayanamayan Çağrı'nın isilik çıkarması beni Aloe Vera Jel arayışına itti. Özellikle iş hayatımın son yıllarında keşfedip her yere her şeye kullanmıştım bu jelleri. 
Google da ararken LR ürünleriyle karşılaştım ve zaten LR danışmanı olarak ilk aklıma arkadaşım Serap geldi. İsiliği filan geçtim (isiliğe gül suyu fayda ediyormuş) ne alayım dedim hemen bu üçlü seti önerdi. Kozmetik değil tabii ki, ilaç gibi düşünün gereken durumlarda sonuç alana kadar düzenli olarak kullanacaksınız. Kendisinden bu ürünü satın almadım direk üye oldum bir kaç gün içinde ürünler kapıma kadar geldi. Kullanım talimatları biraz karışık gibi, nette baktım herkes aynı açıklamaları yapmış olsa da ürünlerin kullanım şekilleri Serap'ın kendi açıklamasını aynen aktarıyorum.
---------------------------------------------
Ayrıca Serap'ın blogu Makyaj Çarkı'na buradan  İnstagram için @makyaj_carki
Facebook Güzellik sayfası için buraya  kendisinin doğal güzellik yöntemlerini mutlaka incelemenizi öneririm.'
Ve LR ürünleri hakkında youtube videolarını izlemek içinde buraya tıklayın, abone olmayı unutmayın.
--------------------------------
Ürün detayları şöyle:

1- Yara, yanık, çarpma , burkulma, morarma: Sprey, konsantre ve propolis sırasıyla istenilen ve ihtiyaç duyulan sıklıkta kullanılabilir.

2- Kaşıntı, sinek ısırması, cilt alerjisi: Sprey ve konsatre yeterli, istenilen sıklıkta kaşıntıyı gidermek için kullanılır.

3- Nasır ve topuk çatlaklarında: Gece yatmadan önce sprey konsantre ve propolis sırasıyla nasır ve çatlak olan bölgeye uygulanır çorap giyilerek yatılır.

4- Uçuklarda: Propolis krem uçuklu bölgeye sıkça sürülür, özellikle uçıuk çıkacağını hissetiğinizde uygularsanız çıkmadan söndürebilirsiniz.

5- Hemoroid: Konsantre jel alüminyum folyoya sıkılır ve fitil şeklinde rulo yapılarak buzlukta dondurulduktan sonra fitil olarak kullanılır.

6- Cilt lekeleri, sivilce izleri, güneş ve hamilelik lekeleri: Sprey ve konsantre sadece geceleri bu sırayla sürülüp yatılır.

7- Ayak ve tırnak mantarı: Microsilver ayak kremi öncesinde sprey kullanılır.

8- Hafif egzamalarda: Propolis krem çok iyileştiricidir. Özelikle eller su ve sabunla yada soğukla temas etttikten sonra propolis kremi kullanmak çok etkilidir.

9- Sedef hastalığı: Sprey, konsantre ve propolisi sırasıyla kullanarak büyük ilerleme gözlenmiştir.

10- Pişiklerde:  Propolis pişik kremi olarak kullanılabilir.

11- Yüz ve vücuttaki kılcal damarlarda: Konsantreyi buz dolabında soğutarak uygulamak etkilidir.

12- El Kremi olarak: Propolis özellikle aşırı kuruluk problemi olan eller için uygundur.

13- Saç dibi eğzamaları: Microsilver şampuanla birlikte duş sonrası saç diplerine  sprey uygulanır.

   Benim kullanım alanım 6'ıncı sıradaki yüze uygulayıp yatmak yönünde olanacak, güneş lekeleri için kollarıma aynı şekil de mide rahatsızlıklığı yüzünden daha önceden oluşan abimin sırtındaki lekelere uygulayacağım. 1 numarada da, yara yanık çarpma morarma, 2 numara da kaşıntı sinek ısırması gibi durumlarda 10 numarada gerekirse pişik olma durumunda Çağrı için kullanmayı düşünüyorum. Özellikle yaz ayları için gerçekten kurtarıcı bir set olabileceğini düşünüyorum bu yüzden sonuçları merak ediyorum.

 Üyelik durumunda bu ürün bana 80 tl ye geldi ayrıca 100 tl'lik kotayı doldurmak için bide 10 tl 'ye Aloe Vera roll-on tercih ettim. kalan 10 tl'lik açığı ise yüz kremi testerları isteyerek doldurdum. Bu ürünler hakkında bilgi sahibi olamadığım için tester işini Serap'ın tercihine bıraktım. Sonuç olarak kapıda ödemeli olarak kargoyla birlikte 106 tl ödemiş oldum. Bence bir çok marka da olduğu gibi bu markanın da en büyük eksiği her hangi bir ürün veya tester göndermemiş olmaları. Yani yeni üye oluyorsun belki satış yapacaksın, falanca ürünümüzü deneyin memnun kalırsanız önerin gibi yaklaşımlar teşfik edici ve marka üzerinde iyi bir izlenim olurdu.


Ürünler hakkında ki net düşüncelerimi bitince aktaracağım. Ayrıca satın almak için Serap hanımı instagram adresinden rahatsız edebilirsiniz :)