8.06.2017

Bayat ojeler nasıl tazelenir?

 Fardan oje yapmayı bilmeyeniniz yoktur sanıyorum ama yine de şuraya bi iliştirip asıl konuya geçeceğim :D Kullanmadığınız, bayat veya fazla olan pigment farları oje cilasının içerisine dökerek değerlendirebilirsiniz. Ayrıca çok kalıcı ojeler elde etmiş olacaksınız. Kalıcı olduğunu altını çizerek belirtiyorum, malum simli ojeleri silmek bile ne kadar zordur :)  Gelelim asıl konuya, kıymetli ojelerinize aseton dökmeyin! Çünkü eseton döktüğünüz bir oje, tıpkı sıcağa maruz kalmış sakız gibidir.
Bu işlem sadece ojenizin yapısını bozmakla da kalmaz, tırnaklarınıza da zarar verir.
Öyleyse ne yapıyoruz? Alıyoruz uygun fiyatlı bir tırnak cilası sevdiğiniz ojenin içersine göz kararıyla dilediğimiz miktarda döküp iyice çalkalıyoruz.
Ojeleriniz ne kadar katılaşmış olursa olsun, su gibi olan tırnak cilası yapısını seyreltmeden yeniden hayata döndürecektir.
 Ben bu sayede 'abartmıyorum! belki on yıldır aynı ojeleri kullanıyorum.
Hatta eksildikçe çoğaltıyorum. Gülmeyin :D 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^