17.06.2017

3 farklı Aşk Filmi'

İlk Aşkım
  Bu evrende yaşayan herkesin unutamadığı bir aşkı olduğuna inananlardanım. Karşılıklı veya karşılıksız acısıyla tatlısıyla varlıgıyla mutlu oldugu asla unutmadığı yalnızca biri.
 Yada delicesine sevip kavuşmuşken sonsuza dek kaybetmiş olmak. En derin çaresizlik... 
İlk Aşkım adından da anlaşıldığı gibi etkili bir aşk hikayesi.
Bir Küçük Eylül Meselesi
Bi küçük eylül meselesini bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine merakla izlemiştim. Aslında çokta etkilendiğimi söyleyemem ama bu filmi izlerken önce sinirlendim sonra hüzünlendim sonunda da bol bol küfrettim. Yani Eylül'e! Çünkü o sevdiğini kaybedince anlayanlardan.
 Off tansiyonum fırladı!....
Zamanda Aşk
 2013 yapımı bu film romantik komedi- dram filmi olarak geçse de pek komik olduğunu düşünmüyorum. Tim hiç ummadık anlarda zamanı geriye alabilme yetenegini gereksiz kullanarak, en iyisini yaşayayıncaya kadar da tekrarlaması bu filmin eğlenceli tarafı olabilir.  Ancak can alıcı tarafları da var elbet... Zamanda istedigimiz herşey tek bir saniye farkıyla yolunda gitmeyebilir! 
"Tim'in babası oğlunun bu yeteneğini para ve şöhret kazanmak için kullanmamasını ister, bunun üzerine Tim yeteneğini hayatının aşkını bulmak için kullanmaya karar verir."

8 yorum:

  1. Hay Allah üzüldüm şu yorum işine..Ama bu yorum kutusu iyidir,kalsın.Bundan öncekiler kayboldu ama bundan sonrakiler için en azından sorun olmaz diye düşünüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bildirimde gelmiyor böyle, dün geceden beri uğraşıyorum bi orta yolunu bulamadım, eski haline döndürcem mecbur. bütün düzenim bir anda alt üst oldu. buna sistemden bir çözüm getirmeleri gerek. google plus ayrı olacagına blogger onuda bünyesine alsaymış o zaman hiç ugraşmadan bütün yorumlar görünür olurdu.

      Sil
    2. Emin ol saatlerce emek verdiğimiz blog sayfamız ve yazılarımız için oluşan sorunlarla uğraşmak çok can sıkıcı..Hani aklında olsun ben de bir ara sayfamda farklı da olsa sorunlar yaşadım.bloggokhantekin isimli bir blog yazarı arkadaşımız tema,tasarım,kodlama konularında bana çok yardımcı oldu...

      Sil
    3. Verecegi cevabi tahmin ediyorumama sorayım yinede o zaman belki bi sans, tesekkurler 💕

      Sil
  2. Deep sayesinde sizi tanımış olduk :)) Hemen takibe aldım tabi :) Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler 💕 ben de sizi takip ediyordum zaten 😄🙈💕

      Sil
    2. Tesekkurler 💕 ben de sizi takip ediyordum zaten 😄🙈💕

      Sil
  3. İlk Aşkım dışında diğerlerini izlemişim :)) Bunu da izleyeceğim :D

    YanıtlaSil

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^