21.04.2017

Form Çayı Zayıflatır mı? - Doğadan Bitki Çayları

 Bitki çayları zayıflatır mı sorusu sıkça soruyor. Özellikle de form çaylarına karşı şimdilerde büyük bir ilgi olmasına rağmen çoğu insan faydaları kadar zararlarının da olmasından dolayı bu çayı kullanmaya korkuyor. Elbette form çaylarını kimseye övecek değilim, ancak korkulacak bir şey olmadığını sadece bir haftalık deneme süresinde bir gün arayla içerek anlamanız mümkün olduğunu söyleyebilirim... Çünkü vücudunuzun nasıl tepki vereceğini sadece siz bilebilirsiniz. Ancak Çayların gerçekten hiç bir zaman zayıflattığını düşünmeyin.


  Peki zayıflatmıyorsa bu çaylar ne işe yarar?

 Sizi artık gerçekten rahatsız etmeye başlamış hayattan soğutan bir kabızlık probleminiz oluştuysa, (özel bir sağlık probleminizin olmadığına eminseniz) strese dayalı, mevsim geçişleri, işitme veya regli düzensizliğinde oluşan şişkinlikte kolay çözüm olarak kullanılabilir.

 İkincisi; ben en çok 'evde bir misafirim olduğunda ve gece geç saatlere kadar yemek yendiğinde tercih ediyorum. , dahası çok yüksek kalori içeren gıda tükettiğimiz de hemen yarım litrelik bardağıma atıp demlemeye bırakıyorum. 
Dilersem içerisine elimde olan, yeşil çay artı kiraz sapı, limon kabuğu suyu, nane,karanfil, tarçın vs atarak etkisini güçlendiriyorum. 
 Ilıyınca da tepeme dikiyorum. Sonuç olarak, yediklerimin kalorisini yarıya düşürdüğü ve hazımsızlığa iyi geldiği bilinmekte.

  Hee yiyim yiyim bu çayı içeyim derseniz, aynı kiloda kalabilmeniz bile mucize olur. Çok sık tekrarladığınız taktirde sağlığınızdan olmanız bir yana. Yediklerinizin hiç bir faydası olmadan vücuttan direk atılacaktır. 
  Bağırsakları tembelleştirdiği hatta yararlı mikropları söküp atarak bağışıklık sistemini çökerttiği' Çok doğru! Diyetle birlikte uygulandığı taktirde ise çok daha tehlikeli olabilir.
 Zaten boş olan midenize bu eziyeti  yapmayın.  
  Daha sağlıklı tercihler yaparak, daha küçük porsiyonlar tüketmeye alışın. Diyet değil yaşam şekliniz bu olmalı.  Yemek için doğmadık. Her zaman daha güzel mutlu ve sağlıklı olmak için temel kural bu.

 Son olarak ödem atmada en etkili tedavi yöntemlerinden biri. Ödem deri altında su birikmesiyle oluşan şişlik. Kilo değil ama bu sizi olduğunuzdan çok daha kilolu gösterir. Vücutta uzun zaman kaldığı taktirde kiloya dönüşebildiği yönünde bir şeyler okumuştum. Bence doğru, strese bağlı olarak çok sık ödem sorunu yaşadığım için bu konuda epey bi tecrübem oldu. Ayrıca tuzlu asitli ve hazır gıdalar tükettiğimizde yani sağlıklı tercihler yapmadığımız sürece daha fazla ödem oluşumuna destek vermiş oluyoruz. Bu durumda hareket etmek bile epey bi etkili. 
 Unutmayın en kötü egzersiz bile hiç yapmamaktan iyi.

Doğuş Kiraz Saplı form Çayı
içeriğinde; Sinameki,rezene,kiraz sapı,anason,barut ağacı kabuğu, kiraz aroması,ısırgan otu, kuşburnu,ardıç meyvesi,sarı kantaron,civan perçemi, fasulye kabuğu...

 içerisinde sinameki olmayan form çayları kullanmamakta özellikle fayda var, Her zaman Doğadan ürünlerini tercih etsem de ilk kez Doğuş almak istemiştim. İçeriğinde bana dokunan bir şeyler oldu, Normalde kekiğin benim tansiyonumu yükselterek baş ağrılarına sebep olduğunu biliyorum. Ancak içerisinde kekik olmamasına rağmen yine aynı sorunu yaşadım. Ve kullanmaya başlayalı gece gündüz anormal bir şekilde uyuyorum. Rezene ve anasondan dolayı sanırım :))

Doğadan Tarçın ve Karanfil Çayı
metabolizmayı hızlandıran şeker isteğini kesen ve rahatlatan çaylardan biri, sanırım form çaylar yerine günde bir tane bundan içmek daha faydalı olacaktır.  

  Çoğu kadın bunu sevemiyor ama Yeşil çayın faydaları saymakla bitmiyor. Güçlü bir antioksidan olduğu gerçeği dışında kollesterole, kalbe, kansere, ve metabolizmayı hızlandırarak kilo vermeye yardımcı olduğu en bilindik bilgilerden. Limonlu iyiki yapmışlar, ben her şey de bir limon seviyorum nedense... bu çaya bile daha da limon sıkıp içiyorum çok seviyorum gerçekten :) okuduğunuz için teşekkür ederim^^

'En Çok Okunanlar