9.04.2017

Bebek Bezi Seçimi- En iyi bebek bezi hangisi?

  Molfix yeni doğanla başladığımız yola Huggies 'le devam ederken aylar sonra Prima Premium Care alınca çok çok memnun kaldığım halde daha uygun diye aldığım Prima Aktif Bebek çocuk beziyle devam ettim. Ta kii kış başı Sleppy bezinin Türk Malı olduğunu duyup keşfetmemle memnun kalınca kışa  girerken indirimle 20 paket stoklamıştım. Tüm bunlardan yola çıkarak tüm bebek bezlerini deneyimlemeye karar verdim. Öncelikle zirvede en bilindik marka Prima'yı ele alarak fazla ayrıntıya girmeden 5 üzerinden değerlendireceğim.  
  Prima Premium Care dokusu,inceliği, yumuşaklığı, esnekliği emiciliği ve ıslaklık göstergesi bakımından 5 Yıldız hak ediyorsa Aktif bebek versiyonuna 4 Yıldız veriyorum. Islaklık göstergesi yok, emiciliği güzel sızdırma yapmıyor ilkine göre biraz daha kalın ve hafif.
  Sleppy, Türk malı olduğunu öğrenmemle ilk denemede aktif bebeden pek farkı olmadığını görüp kışa girer girmez indirimden  19 tl gibi bir fiyata 20 paket stokladım. İçerisinde 50 adet bulunduğunu düşünce çok hesaplı bi alışveriş oldu. Emiciliği çok iyi, inceliği orta, ne sert nede çok yumuşak bir dokusu var. ıslaklık göstergesi mevcut ve esnek. Buna da 4 yıldız veririm ^^ Her türlü  kullanılabilirliği var. Tük malı olduğunu söylemiştim, eee daha ne olsun! bu beze alışmanız biraz zaman alabilir! Hafif kokulu bir bez olduğundan kokuyu hemen alğılayamayabilirsiniz. Bir yerde pişik oluşumuna neden olduğunu okumuştum. Büyük tuvalet hemen temizlenmezse pişik kaçınılmaz olur. İlk zamanlar bu bezde o sorunu bende yaşadım, hemde ilk kez böyle bir şey başıma geldiğinden bezin kokuyu maskelediğini fark ettim ve daha dikkatli olarak bu sorunu bitirdim. 
   Komili bebek bezi hakkında internette genelde iyi yorumlar okuduğum için buna da bir şans vermek istedim. Memnun kalacaksam neden olmasın. Fiyat karşılaştırmalarına çok fazla giremeyeceğim çünkü zaten indirimle bir çok markayı uygun fiyata denk getirmemiz mümkün. Komili gördüğüm en kalın bebek bezlerinden bir tanesi. Özellikle bu yönden fazla sevmedim. Bebeğimin altı ne kadar kalın olursa en ufak sıvıda dolmuş hissiyatı verdiğinden beni yanıltabiliyor. Bu yüzden sık sık kontrol etmek hiç hoş değil. Ayrıca ıslaklık göstergesi de yok buda ayrı bi eksi. İç yüzey evet yumuşacık kremsi dokuda. Bunun bebeğe ne gibi bir artısı var tam bilemiyorum. :) Dış yüzeye gelince biraz naylonumsu gibi. Son olarak sızdırma yapmasa da biraz dolduğu anda ıslaklığı bebeğimin teninde gözlemleyebiliyorum. bu yüzden sık sık kontrol edilerek, yolda bile olsanız çok fazla dolma yapmadan değiştirmeniz gereken bezler arasında. Bi 3 yıldızı hak eder ^^
  Jenny Willy bebek bezi Bim'in kendi ürünü. Sizce de dış yüzeyi oldukça sevimli değil mi ? :) Komili bebek bezi hakkında söylediklerimin tamamı Jenny Willy içinde geçerli. Tamamen aynı aralarında hiç bir fark görmedim. Dokununca bile aynı hissiyatı alıyorsunuz. Şayet Komili sevenlerdenseniz buna da gözü kapalı bir şans verebilirsiniz . 3 Yıldız
  Soffio^^ A101 kendisine ait olmasına rağmen gördüğüm en kaliteli bezlerden biri. Yine Prima üzerinden değerlendireceğim, Premium Care kadar iyi olmasa da Aktif bebekten daha iyi. yani bu bez tam ikisinin arasında duruyor. Sızdırma yok, emicilik güzel, dış deseni dokusu iyi, iç yüzey başarılı, ıslaklık göstergesi var, yan bantlar esneklik süper. Ve ince! bir diğer özelliği ise görüldüğü gibi cinsiyetsiz olması. Kız erkek demeden kullanılabilir. Gözü kapalı tavsiye edip hoopp 5 yıldız veriyorum! üstelik uygun fiyatlı ve küçük paketlerde 3,5 tl bile almanız mümkün. Yolculukta bol bol bez bulundurma derdi bir yana sıkıştığınız anda hemen bir A101 uğrayıp kimseye muhtaç olmadan alabilirsiniz. İnşallah böylede gider. Küçük paket özelliğini gerçekten sevdim^^ 
  Minies Bebek bezi. Migros'un yeni çıkarttıgı uygun fiyatlı sep sevimli bebek bezi. Denemek için hemen bu hafta kaptım bir tane. İki gün sonrada derhal stoklamaya, şuan kenarda 6 paket bizi bekliyor ve 5 numara paket içinde 32 adet beze 17 Tl ödedim. İlk izlenimim yumuşacık... içi dışı her yeri yumuşacık^^ Gördüğüm en yumuşak bez olmakla beraber Prima Premium Care kadar incecik bir bez. Şuan ki favorim bu, yazın Çağrı'ya çok yakışacak :D birde ıslaklık göstergesi olsaymış iyimiş ama olsun. 4 yıldızı gönül rahatlığıyla hak eder. Yada beş yıldız, tercih sizin. Hiç çekinmeden deneyin, daha ne diyeyim adamlar yapmış yani, bence bu gidişle Prima bu ülkeden tarih olacak :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^