23.02.2017

YÜZ KREMİNDEN MAKYAJ TEMİZLEME SÜTÜ YAPIMI

İnstagramda @makyaj_carki yani Serap'ın önerisiyle birsabah alışverişe giderken evden çıkmadan önce kendime bu suyu hazırladım. Döndüğümde ise ilk iş olarak makyajımı tabiki bununla temizledim. Tek bir disk pamukla bile yüzümü temizlemeyi gectim, çıkmayan jel eyelinerımı bile silebildim. Sonuç beklediğimden daha iyi yani. Üstelik yapmamız gereken işlem çok basit!!! Herhangi bir nedenden dolayı kullanmadığımız yüz kereminden bir tatlı kaşığı kadarını kapa ekleyip losyon kıvamına gelinceye kadar gül suyu ekleyerek karıştırıyoruz. Sonrasında doğal maden suyu ekleyerek süt kıvamına getirip istediğimiz bir kapaklı kaba aktarıp makyajımızı gönül rahatlığıyla temizliyoruz.  Ben bitmek üzere olan Nivea yüz kremimin tüpünü keserek içinde kalanları kullandım bunun için, bana sorarsanız verdiği etki kullandığınız kremle alakalı olacaktır. ve bacaklar için kullanılabilir hızla emilen harika bi losyon olduğunu da düşünüyorum... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^