24.02.2017

DeneBunu SevgililerGünü kutusu 1'

Blogumda farkli konulara deyinmek adına yaptıgım çalışmalardan biri denebunu.com adresine üye olmak oldu. Yakalayacagımdan pek emin degildim ama neyseki ilk siparis olarak sevgiler günü kutusunu tesadüffen alabildim. Bundan sonrada denk geldikçe blogumda denebunu kutularına yer vermeye çalışacagım. 

Öncelikle  instagram sayfamda kutu içeriginden bahsetmiştim. The body shop indirim kuponuyla birlikte  seyehat boy argan yagli duş jeli Mac indirim kuponu, kutlama kartı ve Cartedorpuding bildigimiz klasik mozaik pasta tarifiyle çıktı.  Paketten ilk yararlanan da kızım oldu. kendi pastasindan bile tiksinmisti ama kaşla göz arasında yürütüp  baya bi yemiş. 😅 aç mı bıraktık cocugu ne yaptık bilmiyorum. aslında tatlı yemiyordu🙈 😄😄


Duj jellerini temizlik amaçlı degil sabunun verdigi gerginlik hissini gidererek hoş koku bırakması için, yani cildimi nemlendirmesi açısından tercih ettigimi daha öncede belirtmiştim. Hala da öyle, duştan çıkarken kapanışı her zaman duş jeliyle yaparım. Nemlendirmesi iyise vücudumu sonrasında nemlendirme zahmetine girmem. The body shop duş jellerini duymayan kalmamıştır sanıyorum. Dene bunu kutumdan cikan yeni argan yagli serisinden. Argan ve zeytin yagı denince ilk aklima gelen nasil kokuyor acaba düşüncesi oluyor her seferinde bi ön yargı olusuyor yani. 30 yaş üstü zarif oryantal bi bayan parfümü kokusuna benzettim. Köpürmesi fena degil, temizlik hissi vermiyor  ancak nemlendirmesi başarılı. Benim beklentilerimi karsiladigi icin bu urunu sevdim :))



Ve bingooo buda nasıl degerlendirsem diye düşündügümüz kutunun son hali.
 Organizer oldu :)

Merak edenler için boş hali.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^