Arşivde Neler Var







ANILARIM BOMBOS!
"Bu hayat bana yakışmadı,lütfen baştan alalım..."

Bekledigim Hayat bu degildi... T.Y

.

16.12.2016

Bir zamanlar benim için J.ROCK!


Bugün epey uzun zaman önceden beri severek dinledigim #japonrock gruplarından da bahsedeyim dedim. Özellikle ilk dinlemeye başladıgım dönemlerdeki hallerini resimlemeye çalıştım, simdiki duruma bakınca aralarında dagılanlar büyük degisimlere ugrayanlar oldu. En başta #L.M.C #thegazette #x.japan #gackt ortadaki #miyavi #manasama #girugamesh #sug #anticcafe #ancafe de denilebilir, #serialnumber ve #direngrey 👍 önceleri Gackt ve Miyavi kendi kurduklari #s.k.i.n grubuna dahillerdi. Baya bi önce yani ben bile ilk tanıdıgım yıllar onlar ayrılalı cok olmustu. Tek başına zaten fazlasıyla da yeterliler, özelliklede Miyavi her türlü şekle kılıga girebilen eşsiz bi adam. Gitarların efendisi ve ayrıca cokta yakısıklı ^^ bir çok rock grubunada destek veriyor, onu sıkca the gazette grubuyla görebilirsiniz mesela. Birbirinin hamuru gibi hatta the gazette bence japonyanın en iyi grubu. Bu arada resimdekilerin hepsi erkek, peki ben bu tarz erkeklerden hoşlanıyor muyum? Hayır 😁 bir cogunu begenmeme ragmen tercihim her daim yarı kütük yarı öküz hayvan gibi karsıdan bakınca erkegim diye bagıran tiplerden etkileniyorum x)) he birde mana sama gothic lolita diye tabir ettiren koyu lacivert karedeki adam, #moidixmois grubu ve suan varmı emin degilim ama aynı adı taşıyan harika kıyafetleri var. Kendisi başlı başına bi akım, zaten gördügünüz stillerin tamamına #visualkei deniyor.


 Birde 9 yıl önce saçma bir youtube kanalım varmış, çağa ayak uyduruyoruz tabii. Windows Movie maker programindan resimleri üst üste pozlayıp birseyler yaptıgımızı zannediyorduk. Yıl 2007. 😄 hüzün bastı