Arşivde Neler Var







ANILARIM BOMBOS!
"Bu hayat bana yakışmadı,lütfen baştan alalım..."

Bekledigim Hayat bu degildi... T.Y

.

15.09.2016

Kendin yap...

  Benim gibi baskılarından dolayı çok severek aldığınız tişötleriniz eskiyince, küçülünce veya başına ufak bir kaza geldiğinde üzülenlerdenseniz bunlar tam size göre olabilir. 



1- KESE

   Tişörtün alt kısmını keserek yaptığım orta boy bir kese. Yapımı görüntüsünden bile anlayabileceğiniz üzere çok basit.  Bunun için kestiğiniz parçayı ikiye katlayıp yan ve makas vurduğunuz kısmı "L"şeklinde güzelce dikin. Altta kalan dikişli kısmada iki yandan küçük bir delik açıp çengelli iğne yardımıyla sağdan ve soldan uygun ebatta ip geçirip uçlarına düğüm atıyoruz. İşlem tamam. Ben bunu Çağrı'nın bezlerini koymak için yaptım. Böylece çantanın içinde bezler ezilip büzülmüyor :)
--------------------------------------------------------
2- GÖZLÜK KILIFI

Büyük gözlük kaplarından sıkıldığım için ne zamandır çantamda yer tutup, ağırlık yapmayacak sevimli bir gözlük kesesi arayışındaydım. Sonra niye olmasın dedim ve yaptım. Çağrı'nın küçülen tulumunun kolu!
----------------------------------------------------------------
3- DEKORATİF YASTIK


Evde kullanılmayan fazla yastık yüzlerini ortadan ikiye bölüm açık kalan yerlerini dikip doldurarak, üzerine kumaş yapıştırıcısı yardımıyla çok sevdiğiniz tişörtlerinizin baskılarını yapıştırabilirsiniz. Benim tercihim mitil olarak kullandığımız beyaz yastık yüzlerinden oldu ve evdeki fazla elyaf yastıklarla da içlerini doldurdum. Bunları da yine Çağrı'nın henüz tamamlanmayan yatak odası dekorasyonu için yaptım.


Eskiyen kazağımın üzerindeki çok sevdiğim baykuş...

-----------------------------------------------------------------------
4- KAPI SÜSÜ

Bir süredir Çağrı'nın odasının kapısı için süs arayışındaydım ve istediğim adının kapının üzerinde yazması yönündeydi. Sonunda elde olan malzemelerden bu iki fikri ürettim. Önce annemin arta kalan yün ipleriyle pon ponlar yaptım. Ardından büyük ve küçük tabak yardımıyla kartonun üzerini simit şeklinde çizip kestim. kestiğim kartona ise bu pon ponları yettiği yere kadar yapıştırıcı yardımıyla döşedim. acık kalan kısıma ise dolgun durması açısından pamuk yapıştırıp elimde olan bir başka ipi dolandırdım. Tişört boncuklarıyla da üzerine adını yazıp, yine elimde olan farklı süslerle de renklendirdim. Gerçekten kapı süsü aramaya hiç gerek yokmuş, şayet elimde olan malzemeleri kullanmamış olsaydım tercihim pembe ve beyazdan oluşan bir kapı süsü yapmak olurdu. :)

  Diğeri ise Çağrı'nın küçük tavşanı, bunu da sırf yatağının başında sallanan bir oyuncak olsun diye yaptım. büyük ihtimalle Çağrı yeni yatağında tavşanını sallayarak eğlenecek.

^^Umarım hoşunuza giden bir paylaşım olmuştur. Fotografların kalitesizliği için özür dilerim, malesef suan için elimden gelen bu :)