19.07.2016

İnsta Çağrı^^


Böylesine büyük bir aşk daha önce hiç yaşamadım 💕 yeni sevgilim, sonsuz heyecanım benim... 🐣

10 mart

Anneanne patigi🙈

25 mart

Kırkı çıktı bile 🚼 masallah benim kızıma, koocaamann oldu😍 öyleyse yeni ciciler almaya gidebiliriz ☀ (huysuz kızım bnm💕, bi kare için amma çok basmak zorunda kaldım tuşa 😂😂)

25 mart

Anne kız kafa kafaya verdik düşünüyoruz 😏

7 nisan
Teyzesi popo seviyor....
10 nisan

Bizim eve bi ugur böcegi dadanmış, ne yapsak bilemedik, yere göge sıgdıramadık 🚼💕

lady bug
15 nisan

WHAAA??!🍌

16 nisan


Simdiden gezdir beni kavgası ediyor benimle cimcime 👣💕

26 nisan

Nurellaaa...
1 mayıs


Anne kız Bir Pazar gezmesi yapalım dedik, gittik baktık Manavgat yerinde yok 😱 yinede bol gezmeli uyumalı gidiş ve dönüş... Çağrı'nın en sıcak günü ☀

2mayıs

Elf kulagı 😁 ayyh ne guldum be 😄😅 hamur gibi sekilden şekile giriyor, insallah boyle kalmaz yavrumun kulagı 😂😂😂

12 mayıs

Emzik canavarına emzik almaya giderken 😍 tabii yine beyendiremedik yeni emzigini 😒 taktı mı takıyor iste, eskisiyle devam....

13 mayıs
ısırmalara doyamıyorum....
15 mayıs

Türk gücü 💪 uyumayan bebek yere yatırılınca anında uyudu 😂😂😂 sevdim ben bu işi 😄😅

18 mayıs


Gel gel sarışınım gel 💕😄😅 cocukta saç kalmadı ...

20 mayıs

Anası kılıklı simdide bunu ögrendi, battaniyesini yuzune cekip uyuyor 😄😅😅

25 mayıs

Sabah Uykum ⛅💤


7 haziran

Saç düşmanı yakaladıgı anda çubuk makarna bulmuş gibi agzına götürüyor, sonra kurtar kurtara bilirsen 😂

15 haziran

Bu yazın karpuz güzeli 🍉👶

18 haziran

Yüşümüşüheykeşegöstermeyişbis🍓

20 haziran

Sıcakları hiç sevmedik 😒

22 haziran


Bez bebek ^^
8 temmuz

patii pati
9 temmuz

9 temmuz


büyüyünce tavşan olup süt içicem!

12 temmuz

Anasının kızı 🍦😂 dondurmam kaymaklı...

13 temmuz

anneolmak-heryerheryerde
15 temmuz

Bir bebek düşünün annesine saldırmaktan yorgun düşsün 😄😄😅 🙈

17 temmuz




PC başından kalkmayan oyuncu bir dayım varmış!

22 Temmuz


Günaydın^^

9 Ağustos

İyi Geceler'




eee birde fiyat etiketlerini sökmeseydi^^

15 Ağustos


Benim annem tembel uyuşuk kadın, sabahları bir kalkıpta mama hazırlayayım kızıma demiyor... Bende ne buldum kemiriyorum boyle aclıktan. Ohhhh hala horul horul uyuyor.. Kötü kadın!


20 Ağustos


Teyzemisss sandelette örermis😍, ama sevemedi habire cıkartıyor...


Ben artık yürüyüp ortalıgı karıştırabiliyorum ama annem neye baksam elimden alıyor, ağzıma sokuyormusum. hicteee degillll 😒...


30 Ağustos



Mücver delisi ^^

4 Eylül


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^