26.02.2021

Tarot Kitapları


Tarot ve Astroloji yazarı Corrine Kenner tarafından tecrübe ve bilgilerine dayanarak tasarladığı Sihirbaz Tarotu destesinden sonra çıkmış bir kitap. Desteyi sevdiyseniz kitabı zaten seversiniz. Görsel olarak benim hemen ilgimi çekmeyi başarsada enerji olarak çok da tatmin olmadığımdan bahsetmiştim. Astroloji ile ilgiliyseniz benimle aynı düşüncede olmayacağınıza eminim.

Sihirbaz destesi görselleriyle birlikte her kartın anlamı burç ve gezegenlere göre ayın evreleri hatta  yorumlama şekilleri yıldız haritası çıkartma gibi en ince detaylara kadar bilgi verilmiş. 
 Bunların her birini ezbere biliyor olmak gerçek bir uzmanlık işi. İnanın hiç birini aklımda tutamıyorum.

 
  Gelelim bir diğer kitaba bunu ısrarla önereceğim. Söyle; Tarot nasıl bakılır? Sylvia Abraham . Basit ama etkili! Destelerin içersin de çıkan bütün kitapçıkları atabilirsiniz. 
  Kendi tecrübe ve bakış acısıyla kartların bire bir anlamıyla kitaba giriş yaparak beraberinde farklı açılım türlerini bulmanız mümkün olan bir kitap. Kolay anlatım ve isabetli. Her türlü açılım var bu kitapta. Eve giren hırsıza yaa, hırsız açılımı bile yapılmış. Komik buldum ama neden olmasın vardır bi bildiği:)) Alın. Kitaplığınızda bulunsun.
Bende o yüzden aldım. 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^