13.03.2021

Hakkımda En Çok Merak Edilenler ¿

 

Özellikle çevremde en çok dikkat çeken sosyal medyada sıkça sorulan merak edilen durumlara tek bir alanda cevap bulmak için yazıyorum. Biraz normalden farklı bir yapım olduğu söylediğinden, tamam tamam baya farklı olduğum düşünülmesinin arkasında bakalım gerçekten o kadar ilginç birisi varmıymış. 

  İlk olarak çevremdekilerin dikkatini çeken durumla başlamak istedim.
Normalde herşeye herkese gülen birinin neden hiç gülen fotosu  olmaz¿?
Evet, gerçekten de gülmek benim adım gibi ota boka gülerim. Hatta arkadaşlarla birlikteyken hiç susmam durmam. Buna rağmen fotolarda bazen çok sert ve ciddiyim. Çünkü; önde ki iki dişim yamuk 😆🤣 çocukken bir kör ebe faciyası yaşadım. Koca vitrin suratıma devrilince ön dişlerim yamuk kaldı.

Peki neden diş teli yaptırmadım? Sorular o kadar birbirine zincir kii. Doğuştan vejeteryan olduğum için 30 yaşına gelene kadar hepsinin dökülmeye  başlayacağından emindik. Malum dış teli için hala çok yüklü paralar talep ediliyor. 30 yaşında hiç de sağlıklı olmayacağım düşünülünce sürekli erteledim. Öyle de oldu aslında, şuan bütün arka dişlerim kırık.

  Üçüncü soru* doğuştan vejeteryan mı?
Bunu anlamak sahiden güç. Sıkça sorulan mantıksız bulunan o kritik soru.  Çünkü herkes et yer show olsun diye vejeteryanım der. Doğuştan? Yani gerçekten hiç ama hiç et yememiş olmam. 2016 yılında hatta bi soru sorulmuştu en çok korktuğun şey ne diye "ET" demiştim. Evet herkesin bi zayıf noktası var ki benimki et . Bunu söylerken bile korkuyorum birisi tutup önüme et atacakmış gibi geliyor 😂😅 yapmayın sakın. Kokusundan da ayrıca aşırı derecede tiksiniyorum.

  Korkacak daha iyi birşey bulamadın mı?
Evet onuda buldum. Psikolojik olarak ET den korktuğuma göre fiziksel olarak gerçekteki tek korkum "yükseklik." Ölümden korkmam ama bunu hiç bir türlü aşamıyorum.

  En çok neyden keyif alırsın?
Ruh halime sağlık durumuma göre değişir. Genel olarak aktif olmayı sosyal yaşamı ve gece gezmelerini seviyorum. Her an her şeyden bi eğlenecek malzeme çıkartabilirim.

  Siyahı sevdiğini sürekli siyah giyindiğini biliyoruz. Neden evinde, odanda nevresimine kadar bütün eşyaların beyaz? Neden ısrarla siyah beyaz?¿
Bu soruda bana bi kal geliyor . Siyahı gerçekten çok ama çok seviyorum.  Ancak tembelim bu sorunun cevabı tembellik. Beyazın temizliği sanılanın aksine çok kolay. Eşyalar beyazsa uzun süre temizlik yapmaya gerek olmuyor. Siyah her gün silinmek zorunda tozu lekeyi belli ediyor. Diğer tüm el altında kullanılan eşyalar cabuk batıyor soluyor yıpranıyor ama beyazın  öyle sorunları yok. Kıyafetde ise tam tersi beyaz insan vücudunu sevmiyor diye düşünüyorum. Beyaz doğayı da sevmiyor asosyal bi renk.

  Ne zamandır Tarot bakıyorsun?
Mistik konularla ilgili değilim içindeyim. Tarot sadece bir araç, bahane uğraş gibi birsey benim için. Yanii Herşey benim keyfime kalmış. Her daim diyebilirim.

  Nasıl zayıflıyorsun?
Aslında bu soru nasıl zayıf kalıyorsun da, ben nasıl zayıflıyorum diye cevaplıyorum. Çünkü  yiyip yiyip kilo almayanlardanım . Ne o, davulun sesi.
Allah beni dünyevi zevklerden uzak durayım kuzu gibi olayım diye yaratmış.Çünkü insanların keyif aldığı her şeyle ben sınanıyorum. Vücudum bir çok gıdayı tolere edemiyor, bu yüzden  kendimi çok iyi hissettiğim dönemlerde oturup pizzalar hamburger pastalar börekler yiyeceğime haklarımı alkolle harcıyorum. Bazen yanında onlarda oluyor ama, son 4 yıldır tek kötü alışkanlığım alkol yani. Hatta glüten ve şekerin yarattığı etki alkolden daha ağır geçiyor. Nefret edilesi iğrenç bir his benim için doğal beslenememek. Duygusal boşlukta olduğum zamanlarda ise aşırı yeme eğilimim oluyor bir anda kilo alıyorum. Normalde yemek yemeyide sevmem. Basit zevklerim var. Kahve içmek, yanında kayısı badem yemek gibi .

  Sporla aran nasıl?
Ağırlık olarak spor yapmak bana göre değil çünkü 10 gün gibi kısa bir sürede irileşiyorum. Minyon olduğumdan irileşmek bence çok çirkin. Plates belki. Arada.

  Nasıl Erkeklerden hoşlanırsın?
Fiziksel olarak kumral çok esmer olmamak kaydıyla bugday tenli, saçlı sakallı uzun boylu güçlü yapılı erkekler hoşuma gidiyor ((:  kendinden emin, ne istediğini bilen, kendi ayaklarının üzerinde durabilen yanii  karakteri de tam oturmuşsa tadından yenmez. 😃

  Neden boşandın?
Aldatıldım, aldatıldım, aldatıldım... Öyle böyle değil 😅 Gerçek bi evlilik olmadığı için fark etmedi aslında, daha iyi bile oldu diye düşünüyorum. Tek sorun boş bi hayale kurban gitmiş oldum, adı da dul oldu.

Ne zamandan beri blog yazıyorsun?
İlk bloğum 2006 yılında "Billfan" blogcuydu. Tokio Hotel hakkında magazinsel bi sayfaydı. Tükiye de en çok tıklanan blog sayfası olunca paralı bi sisteme geçmek zorunda kalmıştım. 2 sene sonra sanıyorum tanınınca kişisel blog tutmaya başladım. Baktım baya baya tanınıp gidiyorum 2010 yılında bütün hesap ve bağlantılarımı kaldırdım. 😅 o yıllarda "tilsimm" "tilsimmbill" olarak farklı site tasarımları dahil (Harry Potter, Japon rock grupları gibi) bir çok konuda yazılar hazırlıyordum. 5 yıl sonra 2015 de bilgisayarda biriktirdiğim yazıları yayınlamak için burayı 'AnılarımBomboş bloğunu kurdum.

  Dua Çağrı?
Dua Çağrı hakkında çok soru geliyor genel bi toplam cevaplamak istedim. Dua Çağrı benim bu hayatta ilk dileğim istediğim hayalimdi. Yaşıtlarım gelinlik hayali kurarken ben çocuk sahibi olmak için keşke bi erkeğe ihtiyaç duymasak derdim. Ağzımdan çıkan hayat bulduğu için ben ona Dua Çağrı dedim. 
 İlk kez başıma böyle birşey geldiği için de kıyamadım aldırmaya. Babasız çocuk doğurma fikri düşünüldüğü gibi kötü değil. Sadece normalinden daha zor.
 Babasını hiç görmedi çünkü adam baba olmayı hiç istemedi . Ben göstermiyormuşum gibi duyumlar alsam da hayır, baştan sona ilgili olmasını çok isterdim.
 Anneanne ve dedesi bakıyor, torun sahibi olmayı çok istiyorlardı ama evlat sahibi oldular (:

  Mesleğini niye yapmıyorsun?
Bunun birden fazla sebebi var. Birincisi bana iyi şeyler hissettirmiyor. Kuaför olduğum yıllardan kötü anılarım çok fazla, şuan çok bir önemi kalmadı. Ailemde getirisinin çok daha fazla olduğundan dolayı kendi işimi yapmamı istiyor. İkincisi çalışma saatleri çok uzun. Sabah 8'den gece 3'e kadar esneyebiliyor. Bu döngü gün be gün değişiyor yanii. En önemlisi kendi işimin patronu olamasam da ben bar ortamını daha çok sevdim. Herşey dakik planlı programlı ilerliyor.

  Duygusal birine benziyorsun?
Malesef.
Yer yer bazı bazı ben bile kendimi anlamakta güçlük çektiğim anlar oluyor. Merhametli bi yapım var.

Sanırım bu kadar yeter, iyi bile üşenmedim yazdım bence 😎

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^