18.04.2020

Tarot kartlarım


İlk destelerimi 2010 yılında meraktan almıştım. Hiiç bir bilgi sahibi değildim. Görselleri bile o gün ilk defa elimde tutarak inceleme erdemine ulaştım hiç birşey ifade etmedi. Anlamlarını yüzlerce kez okudum yinede bir anlamı yoktu. Yan yana gelince kartların oluşturduğu senaryoya hiç bir şekilde hakim olamadım. 
Belki on yıl boyuncada salak saçma halk söylemlerine maruz kaldığım içinde araştırma öğrenme kartlarla bütünleşme gibi bi  eğilimim olmadı. Belki zamanı değildi diyorum, ki öyle. Yıllar yıllar önce tarot bakıyor olsaydım ne işime yarardı bilmiyorum.
Kartlar hakkında binlerce söylem var. Lânetlenirsin kötü enerji çeker gibi. 
Hep Yanlış! 
Kartlar hiç bir şekilde enerji barındırmıyor ama enerjiyle çalışıyor evet. 
Yani aldığınız kartlar aslında başlangıç olarak hiç birsey. Fakat zamanla kişinin kendisiyle uyumlanmaya baslıyor. Yani iyi de kötü de kişinin kendisine ait. Sizin enerjiniz karakteriniz neyse olaylara bakış acınız analizleriniz ona göre cevaplar almaya başlıyor.. 
Ben kartlarımın negatif enerji yüklü olduklarını asla düşünmüyorum. Kötü enerji barındırdığını düşündüğüm hiç bir kimseye de açılım yapamamaya da dikkat ediyorum. Şayet olumsuz bir etki oluştuğunda ise zaten o hissiyatı algıladığınız anda (bence her açılımda zaten olsa iyi olur diye düşünüyorum) Ada çayı ile ortamı kendinizi kartları tütsülemeniz alanı temizlemekte faydalı olacaktır. Bu nedenle enerjisini sevmediğiniz insanlardan uzak durduğunuz gibi kartlarınızı onlar için kullanmamak daha uygun olacaktır.

Ben kartlarımı kendim için kullanmayı seçmenlerdenim. Aklima takılan beni rahatsız eden bi konuda hislerim beni ikilemde bırakıyorsa net cevaplar ortaya kapamıyorsa bile olabilir ihtimaller üzerine önceden fikir sahibi olmak konusunda faydalı oluyor. Ve o durumla karşılaştığımda cokta şaşırmıyorum. 
Çok mu gerek var derseniz yok. Çünkü zaten canım bir konuda sıkılmıssa rüyalarımda bu konuda bi yardımcı kaynak. Hatta tüm insanlar için var olan bii rehberlik iyi analiz etmeyi öğrendiğimiz sürece.


ilk görsel de ilk aldığım klasik tarot destesi nin mini boyunu gördünüz. Satışı yok, tam bilemiyorum ama ilk kez başlayacak olanlara ( evrensel tarot) klasik tarot destesinden herkes için tarot kartlarını öneriyorum. Hatta sade ve sadece bunu öneriyorum. 
Resim görselleri çok daha canlı temiz ve açıklayıcı. Bence görsel olarak en net deste olduğunu düşündüğüm için öğrenmesi de o kadar kolay gibime geliyor. 
Tarot öğrenmek ayları hatta yılları bulabiliyor. Hatta bazen öğrendiğinizi sanıyorsunuz takii yeni birşey keşfedene kadar.  Kartların her bir anlamını tek tek çözmek bir yana yıllar sonra her kartın sizin için çok farklı mesajlar verebildiğini de keşfedeceksiniz.
Ancak yıllar sonra bile karların ne tür mesaj vermek istediğini hala hissiyat olarak algılamıyorsanız da bir mucize beklemeyin. Çünkü  kartları anlamlara göre yorumlayanlar mantık yürütürler ve farklı farklı senaryolar yaratırlar. Siz uyanı kaparsınız buda yeterli bir açılım olmayacaktır. Ben verilen mesajların önce  ruha hitap etmesi ve bizim gelişimimize katkı sağlaması görüşündeyim. 

"Fal gözüyle bakanlar sadece duymak istediklerini duyar. Kilit noktaları fark edemediklerinden istedikleri olmayınca sizi suçlarlar."

"Tarotu ne için kullanmak istediğinize dikkat edin"


Klasik tarotta gördüğüm en kalite baskı bu olabilir. 
Hemen hemen herkesin bula bilecegi 50 tl gibi bir fiyata rahatlıkla alınabilen çok iyi bir deste.

"Bu arada belirtmedim. en çok önerdiğim deste 30 ve 50 tl arasında satılıyor. Baskısı mat bir kağıt üzerine bu yüzden dikkatli kullanmak gerebilir. Ben kendiminkini elimin altında hamur ettiğimden yedekledim. Fiyatları da zaten gayet uygun."
Gelelim diğer destelere》》

Bir klasik tarot destesi daha.fakat görseller çok daha farklı kara kalem ve gold detaylı. Herşeyin minimalini sevdiğim için görür görmez en sevdiğim deste oldu. Kağıt  kalınlığı ve baskı kalitesi cidden muazzam. Bende bulunan desteler içersin de de en büyük boyutu bu. Her birinin olduğu gibi bununda yanında açıklama kitapçığı mevcut. Boyutundan şikayetçi olsamda aslında ondan da memnunum. Tek isteğim ufak formununda olması. Fiyatı 60 tl nin üzerinde olması lazım. Ahşap kutu içersinde satılıyor.

Sihirbaz tarot kartları. Klasik tarotla aslında aynı görsel çizimler farklı. Görsel olarak  potter anımsattığını söyleyebilirim. Kullanımı kolay baskı kalitesi çok iyi. Zarar görmesi neredeyse imkansız ancak yeni başlayan kimseye önermem. Çizimleri ne kadar benzer özellikte olsa da çok farklı da denebilir. Bunun da çizim dışındaki cercevesini hiç sevmedim o nedenle kenarlarını güzelce keserek hem küçük formda olmasını hemde göz yorduğunu düşündüğüm halinden çıkarttım. D&R mağazasından 35 tl gibi uygun bi rakama aldığım için keserken risk almaktan korkmadım. Gayette başarılı bi sonuç elde ettim. 
Alırken en çok anlasacagımı düşündüğüm bir deste olmuştu fakat enerjisel olarak uyumu yakalayamadım. Çok net cevaplar alsam da bazen kartlar kısır bi döngü yaratabiliyor. Yani ben bu kartların insanı kendine çektiğini düşünüyorum. 
Sürekli  fırlayıp gidiyor ve daha fazla soru işareti yaratarak merak uyandırıyor  gibiler :) 
Sonunda toparlayana kadar epey bi zaman kaybettiğimi fark etmiş oluyorum.

Buda kesilmiş halleri.

Enerji kehanet kartları. Yardımcı kartlardan en sevdiklerim diyebilirim. Hatta öyle! çünkü her alanda her zaman kullabiliyorum. Çünkü anlık enerjileri yakaladıklarını düşünüyorum. Kii kesinle öyleler ! İlerisi için de kullanılabilir fakat o anda akıla takılan her ney yada nelerse en verimli kartlar oldu benim için. Hatta detaylı açılımda odaklanamadigim zaman o kişinin enerjisini algılamak için anahtar görevi görebilir. Gün içinde  durduk yere bile bunlarla uğraşmayı seviyorum. Herkese de öneriyorum. Çok pozitif sakin net bir deste. Tasarlayan her kimse kesinlikle çok temiz niyetlerle çalışmış olmalı. Ne kadar övsem az :) 
45 tl gibi bir fiyatı var büyüklüğü baskısı çok iyi. Daha  büyük veya daha küçük olsaydı diye hiç düşünmedim.  Çünkü  kendine has tarzıyla en iyi orantıda. 

 Not= tecrübe dayanarak söylüyorum. bütün kartları açarak çikan senaryoya göre yol izleyebiliyorsunuz. Sadece içimizden geldiği gibi 6 ve 3 sıra halinde dizip devamında üst üste ekleyerek icinizden durmanız gerektiği hissine genele kadar yorumlayabilirsiniz.
En son elinizde en fazla on adet kart kalacaktır. 

Gelelim Osho
Çok derin anlamlar içeren ve ruhsal boyutta aydınlanma sağlayan sıklıkla uyarı mesajı veren yardımcı tarot kartları. Bir başına yorumlanması kartların anlamlarıyla birlikte tamamen hisiyata dayalı. Bu  kartların kullanımın dan ziyade varlığını  seviyorum. Kitapcikta çok güzel hikayeler var. Beyin yakıyor desem yalan olmaz. Ilginiz olsun olmasın  alın bi  okuyun inanın çok şey fark edeceksiniz.
Bununda 45  tl gibi bir fiyatı  mevcut. Her bir kart kartpostal gibi. 😄

Bir osho daha. Klasik tarotla tekabül ederek tek başına veya diğeri gibi destekleyici olarak kullanılabilir. Bazen uyarı bazen de o anın enerjisine uygun olarak anlamlar içerebiliyor. Verdiği hissiyat çok önemli. Bence herkesin kullanabileceği türden bir deste değil. Ufak boyutlu kalın karton basımda. Yine anlamlar içeren her kartın ufak bir anlatım hikayesi mevcut. 
Olsa çok iyi olur, olmazsa da sorun değil diye düşündüğüm bir deste. 
Fiyatı 75 tl di sanırım. 

Yine olsa olur ama olmasa da çok birşey kaybetmezsiniz dediğim bir deste. Beki ikala Erikli'nin Meleklerle yaşamak adlı kitabını duymayan yoktur herhalde. Zerre sevmedigim umursamadıgım bir kitap olduğu için bahsetmicem. Yillar önce sırf meraktan alıp uzun yıllar sonra bile arada bakıp ne saçma diye gülerek kapattığım için yakın bir zamanda kendisini şomineye atma gereği duydum. Şimdi hiç bir kitabı atmam beğenmediklerimi mutlaka ilgisini çekebilecek birileriyle paylaşırım ama kitabın içersinden çıkan tek kartla birlikte garip bir enerjisi vardı. Yakma gereği duydum. Gelelim kartlara. Kartlarda aksine anlık durumlar için bile tek kart çekip mesajı benimseyebiliyorsunuz. Yine diğer kartlar gibi sizin enerjinize uyguladığıni zamanla kesfedebilirsiniz. 
Mesajlarsa bir o kadar isabetli. Mesala doğaya dön mesajı çıktığında, uzun zamandır evden çıkmadığı mı ve gergin olduğumu fark ediyorum. Toprağa basmak bu durumda gayet iyi olabilir. 
Detaylı açılımlarda ise o açılımla alakalı olarak aslında özetini son mesaj olarak çekmiş oluyorsunuz. 
Örneğin sevgilinizle barışacaağınızı söylüyorsa evet o olacak hiç bir mesaj tesadüf değil.
Fiyatı 30 tl


Melek kartlarına bir benzer örnekte Tuğçe Isınsu'dan Aşk kartları. 
Ayrılık mesajı veriyorsa kusura bakmayın vallahi o iş öyle oluyor. Üstelik bu kartları tarot bakan bakmayan herkes tek soru sorma amaçlı kullanabiliyor.
Fiyatı da 20 tl gibi uygun bi miktar.

Altın klimt tarot destesi 
Tasarımı Gustav Klimt eserlerinden oluşturulmuş. Şart değil tamamen zevkinize keyfinize kalmış bir deste tasarımı. Klasik tarot bilenlerin rahatlıkla kullanabileceği bir deste.
Benimse kullanmadığım ancak her yerde bulmak mümkünken almasam çatlarim diye aldığım bir deste.
 35 tl gibi bir fiyata rahatlıkla bulmak mümkün.
Bulunsun yanii gün gelir piyasadan çekilir.


Marsilya Tarot destesi Altın Klimt gibi farklı görselliğiyle dikkat çekiyor. Her destenin hikayesi gibi bununda mevcut. Ferah ve minimal göz dolduran renkleriyle iskambil destesini andırması dışında ilgimi çekmiyor. Klasik tarot desteleri gibi elbette ki görevini yapıyor. :) 


Thoth tarot 
Bunu internetten ikililem karşıtlık destesi zannederek o anda görüp almıştım. Thoth destesi hakkında ise hiç bir fikir sahibi olmadığım gibi kesinlikle ilgimi çekmiyordu. 
Gördüğüm anda verdiğim tepkiyi tahmin edersiniz.
 " aaa bunu mu almışım!" ancak acayip güçlü bir hissiyat aldım. Yanii resmen "güç" hissiyatı. Görseller o kadar karışık ve anlamsız gibi ki normal tarota nerdeyse hiç benzemiyor fakat benziyor.
 Sırf mistik bir hava katmak için karşımdaki insanı şaşırtmak gibi bir kaygım olsa bunu el altında bulundururdum.
Neyse bu desteyi aldıktan bir on gün sonra öylesine bi kaç kart çekip deneyim istedim. Verdiği hissiyat gerçekten çok güçlü ve o kadar net cevaplar veriyor ki göründüğü gibi olmayan destelerden biri bu. 
Biraz karanlık bir enerjisi olduğunu düşündüm. Sonunda araştırma gereği duyunca sebebini gayet net anladım. 
Kimin elinden çıktığının da önemini bu devrede bir kez daha anlamış oluyorum.
Önermiyorum ilgisini çekenler varsa 35 tl gibi gayet uygun fiyata temin edebilir. Kâğıt kalitesi dergi kapağı gibi basit ince bir basım. 
Katina  destesine sahip olana kadar elimdeki en kalitesiz ürün buydu.


Melek Tarot kartları
Görsel olarak enerji kehanet kartlarıyla aynı formda kutusu ve içersinden çıkan kitapçık bile tamamen aynı elden çıkmış gibi benzerlik göstermekte ancak bir birine kıyaslanamayacak derece de farklılar. Yine klasik tarota denk gelen dört elemente göre gruplanmış bir deste. Görseller biraz karmaşık. Unicorn atlar hava kılıçları temsil ederken,  Su halkı insanları su elementiyle kupaları gibii. Kartların üzerinde anlamları ve kısa mesajlarda yazmakta. Tek başına yeterli görmüyorum. En azından ben görseller ve yazılar yüzünden kart anlamına göre  hissiyat noktasında tıkandığımı düşünmüyorum. Güzel fakat çok ta gerekli olmadığını düşündüğüm bir deste. Anlık mesaj alırken pusula olarak kullanılabilir. fiyatı da yine 45 tl civarında. Kartların kalitesi görsel de bile belli. Sorgulamaya gerek sanıyorum. (:


Rumi tarot
Tarot okuyucuysanız zaten en az bir Rumi destesine sahip olduğunuzu düşünüyorum. Nesnevi ve osmanlı görselleri motifleriyle klasik tarotu bizim kültürümüze uyarlamış bu beyfendi. Üstelik yabancı. Müslüman müslümandır ne olursa olsun ancak bir Türkün elinden çıkmış olması da ayrı bir gurur kaynağı olabilirdi. 
Maneviyatı güçlü olduğuna inanıyorum enerjisi gerçekten çok güçlü ve temiz. Tek başına yeterli olabilir ancak bir çok farklı desteyle kullanıldığında anahtar görevi görüyor. En kilit noktalarda isabetli cevaplar veriyor bu nedenle destekleyici kart olarak  kullanmak  daha verimli oldu benim için. 
Bunları gerçekten seviyorum 60 ve 80 tl arasında bir fiyatı var. Kurusu kuruşuna hak ediyor. Icersinden birde kitap çıkıyor. Kitapçık değil. Sadece kart anlamlarını değil mesneviden güzel anlatımlar mevcut. 


Katina destesi - Katına nın sandığı- katina aşk falı nasıl bilirseniz ne derseniz artık ünlü izmir büyücülerinin fal kartları olarak da geçiyor. Tarihi derin ve baya manalı.
Eğer bir tarot okuyucuysaniz herkesin elinin altında bulunmaması gereken bir deste olduğunu daha elinize alır almaz fark edebilirsiniz. O nedenle bile kimsenin kimseye önermesinin doğru olduğunu düşünmüyorum.
Zaten bulmak pek mümkün de olmuyor. Normal satışı yok. Yurt dışı sitelerinde var mı emin değilim. Yunanistan satışı olduğunu duydum ancak elden bastırıp satanları bulmak mümkün. 
Benim aldığım youtube da Katina destesi diye geçiyor. Çok güzel bir hanim efendi kolektifte imparatoriçe  açılımı yapıyor. Link bırakıcam, denk getirebilirseniz kendisi bu destelerin arada bi satışını yapıyor.
 Az sayıda bastırdığını düşünüyorum çünkü bir destenin fiyatı 120 tl. En pahalı orjinal destelere bile kıyasla iki deste fiyatı bu ve kargo ücreti filan derken bana 140 tl gelmiş oldu.

Belirteyim! İcerisinde açıklamaya dair hiç bir kitapcık bir dosya kağıdı bile yok. Sadece kartlar. Kartlarda dergiden kesilmiş gibi klasik kuşe kağıda basılı. Malesef ki öyle. Bu fiyata en azından kalite bir basım olmasını isterdim. Thoth tarot destesini bilenler varsa ondan bile daha kötü olduğunu söyleyebilirim. Bu kadar kötülemiş gibi olmak istemezdim ama bu fiyata bunu bilerek alın bence alacaksanız. Gelince benim gibi mal olmayın 😄


Tecrübelerime dayanarak an itibariyle katina üzerine durum bildiriyorum; 24 temmuz Cuma
Kartların çektiği enerjiler olumlu olumsuz fark etmez çok ama çok ağır. Sırf merak üzerine kullanılabilecek durumda asla değiller! Bu nedenle kesinlikle çok fazla kart çekilmemeli ve çok fazla soru sorulmamalı. Kart sayısı arttıkça ve farklı desteyle kullanıldığında negatifi artıyor. Cevap alınmadığı gibi kötü enerji çekmeye başlıyor.  Yanii gerçekten herkesin kullanabileceği birşey değil. Ben bi an yakmayı bile düşündüm. !!

Bir diğer notum; aklınızda gerçekten ben bunu duymaya hazırım dediğiniz bir durum konu varsa 3 kart, en fazla 7 kart çekerek mesajı almaya bakın.  
--------
Düzenleme; asla almayın! Ya hizmetçisi olursunuz, yada düşmanı. 
Çok kötü enerjileri çekiyor pozitif hiç bir değeri yok. 
***
Deste hakkinda daha detaylı bahsetmek zorunda hissettim. Merak edenler için
 link>>https://anilarimbombos.blogspot.com/2020/07/katina-destesi-fal-hakknda-merak.html?m=1


Laro _ Lara tarot destesi
Bu desteden sonra artık tam bir evrensel tarot okuyucusu olduğumun bilincine varmış bulunmaktayım. Deste içersin de negatif anlamı olan bi kart varsa ben o desteyi sevemiyorum. Gerçekten tamamen soyut ne tarafa cekersen çek biz oradayız diyen bir desteden bile bir iki kötü kart cıktı ya yok yanii ne gerek var böyle şeylere diyorum. Hayat benim düşündüğüm kadar toz pembe değil tabii. Kötü niyetli insanlara karşı özellikle uyarı verdiği için takdir ettim yinede. Özel sorular için, genel açılımlarda destekleyici olarak kullanılabilir. Eski Mısır çizimleriyle hani şu ülliminati mi ne denilen zırvalık var ya o çizimlerle bolca karşılaşacağınız bir deste türü. Buna benzer başka bir deste daha yok sanıyorum. Enerjisi yine size ayak uyduranlardan hafiften moral bozabilir fakat inceden de ayarınızı geri düzeltecek. 
Bu destenin satışı şuan bildiğim tek bir yerde var link bırakıyorum isteyen 75 tl ye sahip olabilir. İcerisinde açıklaması da mevcut ancak yardıma ihtiyaç duyulmayacak kadar yorumlanması kolay bir deste. 

3 yorum:

  1. Elinize sağlık. İnternette gezerken bende Tarot Kartları Anlamı hakkında bir arşiv buldum mutlaka göz atın.

    YanıtlaSil
  2. emeğinize sağlık ama keşke kendi cümlelerinize başkalarının analizlerini karıştırmasaydınız. başkalarının destelerini tanıttıkları cümleleri aynı destelerinize yazmışsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Link verebilir misin hiç kimsenin analizlerini dinlemedim çünkü. Kendim deneyimleyerek yorumluyorum çünkü ben bu işi gerçekten yapıyorum. Hatta ve hatta bazen öyle videolar görüyorum ki bastan sona hata. Iki üç kişi var beğendiğim onlarda astrolojik olarak durumları değerlendirdikleri için. Bende o işi beceremiyorum, çünkü sürekli gökyüzü olaylarını takip etmek gerekiyor. Sadece hissel olarak farklı birşeyler düşündüğüm de ay takvimine açıp bakıyorum o kadar. Misal bugün yeni bir evrenin tamamlandığını hissettim. Imparatorice enerjisinde olanlar bu ayı kesinlikle kendileriyle barışık daha kabule geçmiş olarak tamamladılar. Hislerim bu yönde. Yarın ki dolunaydan sonra özellikle duygusal dünyamızda ne gibi gelismeler olacağını merak ediyorum. Müthiş bir ruhsal dengelenme içerisindeyiz. Umarım anlatabilmisimdir. Kimsenin süslü cümlelerine ihtiyacım yok. Çok şükür bir senedir aralıksız tarot bakıyorum. Ruhsal olarak epey bir faydası oldu daha da sürecim devam ediyor.

      Sil

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^