26.05.2018

Yazamaz mışım! Öyle bir Yazarım ki!



Ay sen okur muydun? Okuyan insandan zarar gelmez derler oysa ki !
Neydi bu? Hem kel hem fodul takı mı mı?!
Resmiyette hala bal gibi evli olduğum şahsiyet, beni yazamasın seni dava edicem diye car carlardı birgün. Yazamaz mışım. Aha yazıyorum. , Okumak gibi bir lükse tabi oldun madem, elin azcık vicdanına gidebilseymiş ! Beklenilmez ama söyleyim!! Bak orada benim doğum hikayem var mesela, bana o gün nasıl bir acı yaşattığını sıcagı sıcağına kaleme almıştım.
Çocuğuna takıl mesela sensiz geçen onca zamanına!
 Çocuğum diyorsun ya hani! Gelip göreceğim diyip, gel gör dediğimde sogukta dışarıda bekletip arayıpta işim çıktı diye bile diyemediğin gibi sonrasında hiç arayıp sormuyor, en ufak bir açıklama yapmıyorsun ya o kadar babasın işte!!!

Yahuu ben senin derdini biliyorumda, o bildiğim cigeri söküp attım işte. Attım ben o bildiğim cigeri umrumda bile degilsin.

He birde medeniyet dediğin şey  öyle sonradan takviye edilecek birsey degil. Medeni insan hamile karısını karşısına, anası yaşındaki karıyı koluna takmaz. Bu işte medeniyet aranmaz. !

Neyse o diyeceğim, İçine edip bıraktığın hayatım var ya neyse ben o hayatı da bıraktım. İşte tam burada bıraktım. Anlamadıgın, Burası benim günlügüm hayatım yaşam alanım. İlacım ve biten tedavim.
  Yoksa unutmak o kadar kolay olmuyor işte. en iyisimi sende unut gitsin. Kaleme aldigima bakma, degecek kadar önemli değilsin. Sadece hayatımdan geçen bir oyun bozansın.

Artık anlatacak daha iyi şeylerim var. İlk kez bu kadar yorgun ama huzurluyum. Yine kolaya kaçtım, resimlerle günlügüm. Blogger dostlarım hepinizi seviyorum, çok özlüyorum. Ama yeni bi yolum var tamamlamam gereken . ve ben bu dünya ya yetisemiyorum artık. Ne mi yapıyorum??..

Topla ve temizle mood. Gece 12 den sonra kapanış mesaim.

Gecenin sonunda herkes yemekte bense onları izliyorum, atışmalarıyla bile huzur veren insanlar.
(Yemek demisken, Saglıklı yaşamdan geriye bende sadece 8 den sonra yemek yememek kaldi. Onun disindaki saatlerde herseyi yiyorum. Buna rağmen 1,5  ayda 4 kilo kayıp 😄 )
En son beni evime bırakıp lojmana geçiyorlar. 
Vee bingoo hedefime ulastim artık "50" kiloyum! Mutlu muyum? Hayır 😂😂
Hala gözüme fazlalıklar takılıyor. 😅 

Buda benimmmm,
Barmenim dünya yakışıklısı abim. Ustam. 

Harika insanlar tanıdım demiştim.
Arkadaki var ya, abii. Ünal abii.bu şehrin en güzel abisi. Beni yürekten anlayan iki insandan ilki.

Buda burada dursun.
Son olarak gercek annelerin günü her zaman kutlu olsun!


'En Çok Okunanlar