2.05.2018

Artık bir işim var!!



  Hamileyken bir rüya görmüştüm. Ne alaka dediklerimden ama rüyanın bazı güzel tarafı vardı ki hiç unutamadım.  Neredeyse 3 yıl olmuş. Ve ben büyük ve lüks bir otelde iki kızla birlikte toplantı salonunda bulunan adamlara servis yaptığımızı görüyordum. Buraya kadar hersey sıradan ama hiç bilmediğim bir sektörde çalışıyorken giydiğim üniformayı, yani özellikle rüyamdaki o eteğin aynısını artık giydiğimi saşkınlıkla söylemek istedim.
  Üstelik hiç planımda yokken,  Devamı daha da ilginç ama bir gün oda gerçek olursa yazarım ☺
  Otelin adından hiç bahsetmeyeceğim, çünkü googleda bu anlamda sayfamın çıkmasını hiç istemem. 😄
En son taşındığımı yazmıştım. Orada bahsettiğim otelde iş imkanı bulursam tamm super olacak diyordum ya, kuaförüyle görüşemedim bile. Yolda karşılaştığım bi çocuk sağ olsun. Personel girişini aradıgımı fark edince, kuaför arıyorum dememe rağmen kendi çalıştığı bölüme ısrarla davet etti. 
Sonuç; 
Suan otelin V.İ.P bar bölümün de bana işimi sevdiren çok iyi iki ustayla birlikte çalışıyorum. Arada farklı alanlarda fazla mesai yapmak durumunda kalınca hostes gibi oradan oraya sürülüyorum ama olsun 😄 neyse ki bu sayede alışma surecini de hızla tamamlamış oldum. Bundan sonra ki tek derdim ilk ayımı sorunsuz bir şekilde tamamlamış olmak. 💕

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^