5.01.2018

Zayıflama Telkinleri - Düşünce Gücüyle Zayıflama

  Bir konu üzerinde olumlu veya olumsuz yönde oluşan tüm düşünceleri kendimize inanarak çekebiliyorsak bu da o mantık üzerine kurulmuş bir yöntem. Yani herhangi bir duygu düşünceyi zihnimize işlemeye telkin diyoruz. 
  Ben kullanmaya başlayalı sadece zayıflama değil, hayatımdaki bir çok şeyi değiştirebileceğime inanmaya başladım.   Çünkü bir şeye ne kadar çok inanarak düşünür ve beynimizde o olayı canlandırırsak, beyin ona inanıyor ve tüm organlarımızı o şekilde yönetmeye başlıyor. Sonuç olarak beynimiz bizi değil biz onu yönetmeye başlıyoruz.

  Bir şeyi istemekle istememek arasında gidip gelmenin zihnimiz için ne kadar yorucu olduğunu anlamalıyız. Bu yüzden net adımlar atın. Aksi halde ne yapacağını bilemez hal içerisindeyken inişli çıkışlı bir ruh hali yüzünden sağlık sorunlarına neden olabiliriz.


  Zayıflama üzerine oluşabilecek örnekler vermem gerekirse.
"Ben 50 olacağım değil!"
 Ben 50 kiloyum.
Net ve keskin olun.
Bu sizi tatmin etmedi mi? O zaman bu düşünceye henüz adapte değilsiniz.
 Gece yatarken sakin kafayla hayal edin. "Ben 50 kiloyum". Sana diyorum beni dinleyeceksin.
 Sen değil ben seni yönetirim ancak dediğinizde vücudunuzun irkildini fark edeceksiniz.
  Ama bu yoldan dönmek acaba gibi olumsuz etkilere kapılmak yok. Devam edin.
" Sağlığım mutluluğum ve kendimi iyi hissedebilmem için buna ihtiyacım var" 

   Bu konuda aylar önce araştırma yapmıştım. aslında çok küçük yaştan beri bi tanığım bu konuda çalışmalar yaptığı, daha doğrusu eğitmen olduğu için bilgim vardı. O zamanlar ne kadar önemsediğim tartışılır. :)
   Neden olmasın diye düşünürken Youtube da Tuğçe Işınsu 'nun konuk olduğu programlardaki konuşmalarını dinledim. Özellikle bir kaç video bırakacağım mutlaka izleyin, bu konuyu daha iyi algılayacaksınız. 



  Gelelim Zayıflama Telkinlerine, nette bu alanda da çeşitli video ve yazılar var. Haliyle not ettiğim ezberimde fırsat buldukça uyguladığım maddeleri sıralayacağim. Sizlerde kendinize göre uyarlayarak not edin. 

  • Hedefimi belirliyorum ve ona bağlı kalıyorum. Daha sağlıklı olmak için hızla kilo veriyorum.
  • Duygularımla barış halindeyim. Metabolizmam çok düzgün çalışıyor.
  • Mutlu ince zinde olabilmek için ideal kilomu hak ediyorum. 
  • Zihnimde ince olduğumu görüyorum.
  • İdeal kilom (....) Yediğim her şey çok sağlıklı.
  • Vücudum bu kiloya ulaşana kadar fazla yağlı yaktığını biliyorum.
  • Hızla kilo veriyorum.
  • İçinde sevgi olmayan her şeyi bırakıyorum. Kendime saygı duyuyorum.
  •  Ben kendimi seviyorum.
  • Sadece acıkınca yemek yerim. Aç olup olmadığımı bilirim.
  • Her gün güzelleşip, daha zinde daha sağlıklı bir hale geldiğimi hissediyorum.
  • Cildim muhteşem canlı ve sağlıklı.
  • Bedenimi seviyorum. İdeal bedenimi hak ediyorum ve şimdi buna izin veriyorum.
  • Öncekinden daha az, daha az yiyorum.
  • Ne zaman durmam ve yemem gerektiğini biliyorum.
  • Beslenmem dengeli midem çok rahat.
  • Bedenimin görünüşünü seviyorum.
  • Yediklerim doğal ve sağlıklı. Kötü gıdalardan uzak duruyorum. Her geçen gün hücrelerim güçleniyor.
  • Vücudum ince karnım dümdüz. Daha sağlıklı ve güçlüyüm.
  • Kendi kontrolümü şekilde her zaman elimde tutarım.
  • önüme konulan çeşitler benim irademi bozamaz. Az ve öz yerim. Ne yiyeceğimi bilirim.
  • Her zaman daha az ve doğru tercihler yapmayı seviyorum.
  • Daha az yemekten gerçekten hoşlanıyorum.
  • Bu şekilde daha enerjik ve sağlıklıyım. Kilo vermenin en kolay yolu daha az yemektir.
  • Daha küçük porsiyonlar alarak hedefime her geçen gün daha da yaklaşıyorum.
  • Tabağımda az olması göbeğimde az olması demektir.
  • Ulaştığım hedefler bana bağlı.
  • Kendi hayatım, geleceğim ve kişisel mutluluğum için kilo verme hedefime ulaşıyorum.
  • Ben güçlüyüm! Yemeğe Hayır! Başarıya Evet!
  • Kilomu ve İştahımı kontrol etmek benim için çok kolay.
  • Benim kararım benim hayatım. Her şey için Allaha şükürler olsun.

  Peki tüm bu düşünceleri kendime aşılayınca istediğimi yiyerek zayıflayacak mıyım? Diye bir soru oluşuyor aklınızda biliyorum. ☺ istediğinizi tabii ki yiyeceksiniz ama bu olumlamalar sizde "sağlıklı tercihler yapma ve az  yeme şekli oluşturacak."
 Az yiyorum, azcık yemekle doyuyorum diyen bir insan zaten doyduğunu hisettiği an canı ne isterse istesin yiyemez. Erteler, bütün mesele de bu. Sağlıkla kalın 💕

4 yorum:

  1. Çok faydalı bir yazı olmuş!

    YanıtlaSil
  2. Mükemmel olmuş elinize sağlık, faydalı olacağını hissediyorum deneyeceğim

    YanıtlaSil
  3. FAZLALIKLARINDAN KURTUL!
    https://www.zayiflamadunyasi.com/

    YanıtlaSil

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^