16.01.2018

Geçmişten Bugüne Kullandığım Cep Telefonları (MİM)

Hepinizi sevgiyle mimliyorum! Hemen başlayalım bakalım kimler bu konuda daha idareciymiş. Hemde geçmişi biraz yad eder, hüzünlenir güleriz istedim :) 

Sony Ericson t100
2005
İlk telefonum olur kendisi. Orta sondayım yani 8'inci sınıf ! Off zırd zırd babam tarafından cok aranırdım. Babam bunu koydu cebime koymasına da ben neredeyse hiç açmazdım. Utanırdım çünkü.
 Ama bu telefonda hatırladığım en güzel şey. Dırı dırı dırırı... Diye calan melofonik denilen zil sesini kendimiz yapabiliyorduk. Birde su kare kare duvar kagıtları.
Bunlar hep kontur tuzağı diye adamlar yapmış herhalde. İstediğimi yazıp cizebilirdim ekrana. HP gözlükleri cizip altına Harry Potter yazarak telefonuma ayrı bi hava kattığımı düşünüyordum 😄

 Simens cx65
2006
Geldim Lise 1'e. O zamanlar Polifonik zil sesine geçtik. Bir yıl oldu olmadı. Kameralılar cıktı. Dandik bi renkli foto karesi gormek ekranda nasıl bir mutluluk sebebiyse....
Haaa doğru, sevdiğim cocuğun resmini çekmiştim! Cıldırıyorum kafayı yiyorum. İçine üç-dört tanede müzik atılabiliyor bilgisayardan. Sınıfta aç bangır bangır dinle. Görgüsüzlük kesinlikle degil. Bir kaç kişide daha vardı aynısı ve Nokia hızla daha iyilerini piyasaya sürmeye başlamıştı.

 Sony Ericson k800i
2007-2008-2009
Sonra ne oldu benim Simens'e hatırlayamıyorum ama bu telefon piyasa da yok ve babam yurt dısından kendi için alıp kıyamadı yine bana verdi. Bunu görünce tamam dedim hayatımı bununla geçiririm. Kamerası o kadar net ki. O zamanlar aklım almıyor bu durumu üzerine yok çünkü. Bilgisayar gibi belgeleri klassör klassör yapıp düzenleyebiliyorsun hatta klit bile koy kimse kurcalamasın. Birde tema olayı cıktı ki. Offf. İstedigin sanatcı müzik grubu vs. Tüm menü onlara bürünüyor. Bu özelliğin artık olmaması sizce de kötü degil mi? 
Bu telefona asıgım ya illa sakınan göz misali bir gün cantamı bi teyze vardı ona emanet edip gittim. Oda oturduğu yerde bırakıp az ileri yürüyerek tekrar dönmüş. Geldiğimde artık cantamla birlikte herseyim calınmış oldu. Kaç gün agladım. Telefonuma degilse de icindeki gelen mesajlara daha bi üzülmüştüm 😞

 Samsung L700
2009-2010
O telefon çalınınca babam dayanamamış yine tam bir hafta sonra bu telefonu ön siparis etmis. Ben kullanmaya basladıktan 3 ay sonra reklamlara cıktığını hatırlıyorum. Çalınan telefondan sonra sevemedim. Ama gördügüm en dayanıklı telefon da bu oldu, cünkü çelik kasaydı. 
2010 da esimle tanısınca, onun telefonunda bi sorun olduğundan dolayı ona verdim. Zaten telefon kullanmamı da hiç istemiyordu. Böyle bir kıskançlıgın sebebini suan hiiiiç anlamıyorum. Yorum yapmicam.

 Samsung hello kitty
2011
O dönem bi Hello kitty furyası başladı. Gördükce benimde içim gidiyor ama asıl oyuncak gibi telefonları bire bir hiç bir magaza da göremedim. Bir tek bu vardı. Onu da gelirken geçerken, ay cok tatlış diye seviyorum. Benimki dayanamış yine de yıl başında hediye olarak almış. Sürpriz yapmayı hiç bilmez 😒 bu yüzden de çöp poşetine koymuş. Kapıda karşıladım, ayakkabısını çıkartırken "şu poşeti bi al yaaa" dedi.  O anda anladım ne yapmaya çalıştığını ve içinde ne olduğunu.
(Daha önce aynı sekilde bi kolye sürprizi yapmaya çalışmıştı 😒) 
Hattım yok içinde ama önemli degil çocuk gibi hevesimi alayım yeter diye düşünmüş 😂 
3 ay sonra üzerine oturunca pantolonumun dügmesi tarafından hurdaya çıktı. 
Öyle hiç ahım şahım birşey degildi zaten.

 Samsung bilmem kaç bilen yazsın 
2012
Hello kitty den sonra ona benzer bu cıktı geldi karşıma. Bi kadın yeni almasına rağmen sıkılıp babama vermiş . Babamda benim için içine hat almış hemen. Arayınca ulaşabilelim artık yani bi zahmet ...demesiyle arada annesi babası tarafından aranabilen bir telefonum olmus oldu.
 Evde olduğum zamanlar da unutuyordum bile varlığını. Ama az kahrımı da çekmedi değil.
İlk mobil facebook deneyimi mi bu telefonda gizli gizli yaşadım. 😄 Çünkü zaten face kullanmam da yasaktı. Yani tüm eski okul arkadaşlarımla bundaki facebook da görüşür dertleşirdim :))

Samsung note 2
2015
İşte buda son telefonum. Eşimin benden ayrılmasıyla soluğu telefoncuda almış gibi oldum ama hak etti! Dünya para verip de kullanamadıgımız alyansları sattım ve bunu aldım! Ben almıştım zaten o yüzükleri de, hadi bakalım hodri meydan dedim. Hala da bu telefonu, cok severek kullanıyorum. Daha iyisini almak istiyorum ama vazgecemiyorum da.
 (Abimin getirdiği Apple bile bu telefon yüzünden reddettim.)
Napim alışkanlıklarımdan hiç vazgeçemiyorum galiba. 
Gittiği yere kadar artık sevgilim. Belki bir gün yeni bir alyans aldıgımda telefonda almış olurum 😂

Banada link bırakmayı unutmayın ki telefon serüveninizi bende okuyabileyim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^