10.09.2017

Topuklu ayakkabıdan yüzük organizeri yapımı

İnternette böyle bir fikre ulaşamadım ama ben bunu yapabilirim diye düşündüm. Çünkü biliyorum ki her kadının atmaya kıyamadığı manevi degeri olan veya cok begenerek aldığı fakat giyemedigi bir topuklu ayakkabısı vardır. Benimde onlardan biri Vogue dergi kapağı desenli ayakkabı. Sanırım hiç bir topuklu ayakkabı beni bu kadar rahat ettiremedi. Motor kazasında benimle birlikte ayakkabılarda hasar gördügü için sonrasında giyemedim. Üzerinde renginden dolayı çok belli olmayan sıyrıklar oluşsa da, artık topukları sallandığı için belki tamir ettiririm düşüncesiyle 2011 den beri depoda tutuyordum. Sonunda artık kenarlarının tamamen gevremeye başladığını görünce tam atmak üzereyken aklıma topuklu ayakkabı şeklindeki yüzüklükler geldi.  


Dilerseniz hasarlanmış ayakkabılarınızı şu şekilde de değerlendirebilirsiniz'


Yüzüklük için malzemeler;
Parça sünger, yoksa bulaşık süngeride olur.
Ayakkabıyla uyumlu bir parça kumaş
Makas
Yapıştırıcı veya silikon tabancası


Yapılışı;
*Süngeri göz kararınca dikdörtgenler halinde önce kesin.
*Ayakkabınıza uygun renkteki kumaşı veya kalın kurdelede olur süngerin etrafında iki tur dönecek şekilde aynı ebatta kesin.
*Ayakkabının önüne kalan parça süngerleri koyabilirsiniz.
* Minik rulolar haline getirdiğiniz süngerleri aşagıdan yukarı dogru sıkıca dizin.
* Son olarak tüm kenarlara yapıştırıcı sıkıp süngerleri ayakkabıya sabitleyin. Ve elinizle  iki yandan sıkıp bir süre kurumasını bekleyin.
İşlem bu kadar basit.


  37 numara ayakkabıya on parça sünger ve kumaş kestim. Kumaş olarak çanta kesesini keserek kullandım. Ama o olmasaydı muhtemelen siyah bi eşarp şal tişört filan kullanabilirdim. ☺ En son dilediğiniz gibi süsleyebilirsiniz. Gelinlik ayakkabılarda bu işlem bence harika olacaktır 😉

***
    Yüzükleriniz olmasa bile, mutfak banyo yatak odası gibi alanlarda dekor olarak bulundurup temizlik esnasında alyansınızı koyabilirsiniz.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^