7.09.2017

Çağrı'nın İlk kırtasiye alışverişi

Binnur Miniç -Kara köpek Tango sanırım suan 3 kitaplık bir seriymis fakat ben rafta öyle birsey görmedigim için almadım. Zaten hiç birinede bakarak almadım. Aceleyle 5 farklı hikaye kitabı olarak düşünmüştüm. Öyle de oldu, hepsi birbirinden bagımsız hikayeler. 31 sayfa. Üstelik her biri sadece 2 tl. Daha ne olsun :) keske devamıda olsaymıs. 
Digerleri; Mustafa Balel ait, Kırmızı Benekli Tırtıl- Benek Buzagı - Üşengeç Amcanın Ayakkabıları ve Yatık adında bir kedi.. Hikayeler üzerinde henüz fikir sahibi değilim. Çağrı izin verirse ona okumayı düşünüyorum. Çizimleri güzel bence 1 ve 2'inci sınıfların okuyabileceği tarzda kitaplar olmus. Yazara ait benim rafta görmediğim 6 kitap daha var. 
Uzun zamandır bebek kitabı arayışındaydım fakat Çağrı yer korkusuna ilk etapta ucuz olsun istiyordum. Nitekimde öyle oldu 😄 Sayılar renkler şekiller üzerine karton bebek kitabı. Hayvanlar sebzeler ve tasıtlar üzerine olanları cok basarılı bulmadım. Eksik parça yayınları Migros 8 tl fiyatı vardı.
Ucuzluk marketi alısverisi yapılmadan olur mu. Aslında özellikle degilde zaten alısverise gittiğim sırada görüp aldıgım ürünler oldu. 200 sayfa aktiviteli boyama kitabı henüz cok erken olsa da 8 tl gibi bi fiyatı gorunce lacırmak istedim. Keçeli kalemlerde 4-5 tl gibi cok uygun bi fiyat aralıkları vardı. Çocuklugumdan hatırlıyorum su gibi tüketiyorduk bunları. Henüz Çağrı için uygun olmayacaklarını bilsemde bir süre saklamanın bi sakıncası yok diye düşünüyorum. 
15 tl lik mini bir kırtasiye seti sizcede tatlı degil mi? 6 lı basma kalem ve not defterini ben kullanağım tabii ki. 😄 sans mı normal de öyle mi bilmiyorum ama kursun kalemin içi boş cıktı. Bende toka olarak kullanmaya karar verdim ☺
İceriginden; 2 adet yapıstırma, not defteri, 6 renk basma kalem, ruj silgi, kalem arkası silgi, açacak, makas, 6 renk keceli kalem ve kursun kalem cıkıyor.
Kolay Boyama, başlangıç için  içlerinde en çok sevdigim bu oldu aslında. Sarı mavi kırmızı ve yeşil olmak üzere 4 renkte özellikle zararsız oldugu belirtilen bi damgayla birlikte pastel boya koymuşlar. Bunuda a101 den aldım fiyatını hatırlamıyorum ancak aynı ürünü ve cesitlerini kırtasiyede de görmüştüm. Gönül rahatlıgıyla alınabilir. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^