Arşivde Neler Var







ANILARIM BOMBOS!
"Bu hayat bana yakışmadı,lütfen baştan alalım..."

Bekledigim Hayat bu degildi... T.Y

.

1.07.2017

Geçmişten bugüne sevdigim diziler

 Cilgin bedisi, Ruhsari Sidikasi Kaygisizlar, Serseri Yilan hikayesi, Dadı, Üvey baba, Evdeki yabancı, Tatlı hayat, gibi dizilerle basayan televizyon tarihin Aci hayat, Kurtlar vadisi tutkunlariyla uzanan kış aksamları ailece oturup izledigimiz Asmalı konak, Yaprak dokumu, Elveda Rumeli, Adanalı, Parmaklıklar ardında, Sevda çicegi, Hayat devam ediyor gibi gibi dizileri her ne kadar izlemiş olsam da hic deginmeden gecmisten bugune kadar tek bir bolum atlamadan izledigim ve  tekrar tekrar izlemekten yilmadigim dizileri sizlerle paylaşmak istedim.

Avrupa Yakası - 2004+2009
6 sezon - 190 bölüm
Başladıgı ilk günden son bölüme kadar her seferinde Gürse Bırsel'in zekasını taktir ettigim dizi. Her sezon yeni karakterlerin gelmesi müthiş bir heyecan yaratıyordu. Selin ve Volkan karakteriyle dikkat ceken dizi onlar yokken yurumeyecek gibi ön yargı olustursa da zaten Burhanıyla hem kendine gıcık kaptırmış hemde sevdirmis bir karaktere Gaffur gibi bir manyak eklenince epey ses getirmisti. Cesur'u Sacit'i Şahikası, Dilber halası ve Azim karakteriyle tv başına kitlendik. Üstelik ilk kez Sarp Apak'ı bu dizide Tanrıverdi olarak sevdik.
Orta okuldan lise yıllarına kadar izlemeye doyamadıgım komedi dizisi.. 

Arka Sıradakiler - 2007+2012
5 sezon - 193 bölüm
Bu dizi bana bir ömür gibi geldi. Her hafta bir olay yürek mi dayanır. Nasıl bir senaryo, ummadık taşın gelip geçip baş yarması. Gençligim bu diziyle heba oldu gercekten. Kime güvenecegimi, neye üzülecegimi sasırdım. Her bir hayat sırasıyla gümbür gümbür geçti de, yahuu hala aklıma takılmış durumda. Koskoca Gamze'nin en yakın arkadaşı Sanem ne oldu. Onun hikayesini ne duyan nede bilen oldu. Onca yıl fügüran gibi geçip gitti o kız. Birde Hamdi Alkan yogun istek üzerine finalden bir süre sonra Arka Sıradakileri UMUT olarak geri getirdi. Ölenler bir yana diziden üç-bes kisi kalınca tutmadı. Onunla da yetinmedi, dizinin epey gerilerine gidip Oktayı komadan uyandırdı ve hersey rüyaydı. Yani dizi sil baştan olunca tepkilerle bitti. Tamam seviyoruz da, bazı seyleri tadında bırakmakta fayda var.

Sınıf - 
2008 yılında sadece 6 bölüm yayınlandıktan sonra yayından kaldırıldı. İçerigindeki siddet yüzünden kaldirildigini duymustum o zamanlar. Dizinin jenerik müzigi ise 2012 yılında Mehmet Erdem söyledigi "Herkes Aynı Hayatta" şarkısıydı.
Başladıgı gibi biten bir dizi olmasına rağmen 6 bölümü defarca izledim.

Yalan Dünya - 2012 + 2014
3 sezon 86 bölüm
Avrupa Yakası'nın finalinden sonra Yalan Dünya ilaç gibi geldi. Bitmeseydi iyi di de tadında bir final yaptı yine de. Gürse Birsel senaryo isini bıraktı dediler ama umarım ileriki yıllarda ani bi kararla bomba gibi geri döner aramıza 💕

Düşlerimin Prensi - 2006 
24 Bölüm
Bunun burada ne işi var?
İzledigim ilk ve tek Kore dizisi diyebilirim. Trt nin yayiniyla keşfedip izleyememiş olsamda internetten izleyip hatta tüm bölümlerini CD yapıp sakladıgım ilk dizi.
Devam uyarlaması Zoraki Prens 20 bölümle hayatımıza girdi ancak Düşlerimin Prensi kadar basarılı degildi.
Konusu: bana göre görücü usulü evliligin en komik haliydi bu dizi. 

Kardeş Payı - 2014 
2 sezon- 35 bölüm
Ahmet Kural ile Murat Cemcirci bilmeyen kalmadı herhalde. Onlar olur da sizcede her çalışma güzel olmaz mı? Keske hiç bitmese dedigim.... Sonsuza kadar izlenebilirdi ama tadında kaldı. Bol kahkahalı her bölümü tekrar tekrar izlemiş olsamda izlemeye devam edicem.

Şubat - 2013
32 bölüm
Her karakteri muazzam olan bambaska boyutta bir dizi. Bazen çok büyük dersler verir nitelikte!
 Tek eksisi Trt de yayınlanmış olmasıydı. Bu yüzden bittikten sonra keşfedip internette izledigim bir dizi oldu. Anlatılmaz yasanır nitelikte, hala izlemeyenlerdenseniz mutlaka ama mutlaka bir sans verin!
Unutma; biz iyiligi kötülerden hayatı ölümden ögrendik. 

Suskunlar - 2012
2 sezon - 28 bölüm
Dört arkadaş çaldıkları tatlı arabasını ellerinden kaçırınca birinin ölümüne sebeb olur ve cocuk yasta hapse girerler. Hapisanede yasadıkları acımasız olaylar ve yıllar sonra bir araya gelmeleriyle hesaplaşma başlar.
Şubat dizisinden sonra keşfettigim ve tekrar tekrar izlenmeye deger buldugum dizilerden. 

İlişki Durumu Karışık - 2015
Tek sezon - 40
Kore dizinden uyarlanmış olan romantik komedi dizisi. Bütün hamileligimi bu dizi sayesinde gülerek gecirdim. Final yapması bir çok izleyicisi gibi benimde hosuma gitmedi bu yüzden yeni sezonda İlişki Durumu Evli olarak yayina başlayınca çok sevinmiştim. Ancak tutmamış olacak ki,  üç bölüm yayınlanır yayınlanma ekranlara veda etmesi üzücü oldu. 

Seviyor Sevmiyor - 2016
28 bölüm süren yine bir Kore dizisi daha 😅
Bu dizi hakkinda cok fazla yorum yapmicam ama çok sevdim, seviyorum. Hele o Tuna karakteri yok mu. Her genç kızın hayalindeki erkek olabilir... Ancak birde geçmiş var tabii, yaşanmışlıklar kolay unutulmuyor. Ne kadar üzülsenden de, üzeni Tuna gibi bir karakter bile unutturamıyor maleseff...

Fi - 2017
Hala ilgiyle izlemekte oldugum internet dizisi. 

Kalp Atışı- 2017
Bu yazın ilk dizisi olarak Kore uyarlaması olan Kalp Atışı ilk bölümüyle tam puan verdigim icin favori dizilerim arasına girecegine eminim. Eee birde kızların yeni gözdesi Gökhan Alkan sempatikligi olur da izlenmez mi? Seviyor Sevmiyor dizindeki gibi mimik bakış ve tavırlar aynı. Çocuksu bir yanı var yanii..