21.06.2017

"Mini"malist Makyaj Koleksiyonum

Ahh bu Tılsım şu uyduruk makyaj organizerini alabilmek için girip çıkmadıgı yapı market magaza kalmamış. İnadım inat diyip hamile haliyle bile bir saat yol gidip gittigi yerde deli gibi arayip durmus yinede eli bos dönmek zorunda kalmış. Sonra ugruna seferber olanlar mı dersin; onlarda bulamamış.
 Duymuş maketlere geldigini kosmus kosmus gitmis yinede bulamamış. Derken iki senenin sonunda makyaj organizerlerine halk doyunca o da köşesinden bir parca nasiplenebilmiş. 
Ahh Ne çektin bee! Aldın da başın göge erdi sanki... 
Ermese de inat ettim birkere sonunda şu üflesem kırılacak gibi duran zımpırtıya sahip olabildim. 
Böyle bir dandik girişle birlikte! Hani minimalistmişimm ya,  kozmetik stogu yapıyorum sanmayın dedim. Elbette har vurup harman savurdum aldım aldım yıgdım yıllarca kenara ama her zaman kullanmadıgımı bana uymadı dediklerimi paylaşmayı da unutmadım. 
Tabii siz bunu yapmıyorsunuz, alıp alıp pisman olmak yerine arastırıp deneyimleyip gözlemlilerek size en oluruna gidip paranızı ona yatırıyorsunuz. Az ve öz işte!  Her tarafımız avm, market, bittikce bi koşu gidip alıyoruz. 😃 
Ben ürünlerimin tamamını instagramdan aldım. Tabii bu aldıklarımın ceyregi bile degil. 
Sanırım son iki senedir de tek bir rimel bile almadım, gururla söylüyorum yalnız bir anne olarak kızımı mutlu etmek yerine kendime öncelik vermek zaten büyük bir sorumsuzluk olurmuydu? Olurdu. Neyse neler kullanıyormuşum bii bakalım artık. 💕

Paletler
The Balm- Nude Tude ' Meet Matt(e) Nude ' Balm Jovi ' Smoke Balm Paletler
ELF- get the look Beach Beauty
Çok fazla far kullanmayan biri olarak bunların bile fazla oldugunu söylememe gerek yok sanıyorum. Tercihim dogal tonlar ve favorim Balm Jovi. İceriginde allık , aydınlatıcı ve ruj bulunmasi artı bi avantaj bence. Yanına bir rimel birde kapatıcı oldumu her türlü kurtarır. Aynı sekilde Elf palette de ruj allik aydinlati ve bronzer var. Balm paletler kadar basarılı olmasa da iş görüyor. Bulitirmeye calıştıklarım arasında bu yüzden en çok onu kullanıyorum. Yeni bir far paleti daha almak istesem sanirim naked paletlerin 2017 yani sonuncusunu alırım. Muhtesem bir paletti gercekten!

Allık- Aydınlatıcı ve Bronzer 
ELF-  contouring blush & bronzing powder 'antigua'
Hard Candy - Fox in a Box (allık) '
  Spotlighters all over highlighter 136 Pink palette (aydınlatıcı)'
  Hide & Glow Cheek "Hot Date" 317(allık)'
  Glow Away "Bora Bora" 444(Bronzer Aydınlatıcı)'
The Balm- Hot Mama Allık ' Bahama Mama Bronzer ' İnstain Swiss Dot Allık
Essence- Be Loud Allık'  Beauty Beats Allık'
Flormar- Radiant Pink Krem Aydınlatıcı Spf 15'
Elf allık ve bronzer pigmenttasyonu yüksek cok basarili bi urun olmasina ragmen elf palet icersinde de benzer urunler oldugu icin kendisini itinayla saklayıp kullanmıyorum. Sizce de artık Elf ürünleri Türkiye'ye gelmeli degil mi? Arada hüsran çıksa da uygun fiyatlı güzel ürünler bence. Bu gruptan da en çok Hot mama ve Bahama mamayı kullanıyorum. Bittikce alırım aşıgım aşık! Birde siz orada Sexy mama varmış gibi bakın. Bir türlü bulamadım ama elbet alıcam onu :)

Rimel- Kaş- Liner ve Baz
Yves Rocher- Sexy Pulp mascara'
Maybelline- Rocket Volum mascara'  _  Mega Plush Volum maskara'
Essence- Lash Princess mascara'
Golden Rose- Dream 308 kaş kalemi'
Essence- Lash & Brow Jel maskara'  Make me Brow maskara 02'
Maybelline- 02 Black EyeLiner'
NYX- Jumbo Göz kalemi 604 Milk Lait'
The Balm- Put A Lid On İt Göz Bazı'
Maybelline- Color Tatto creme de Nude' far bazı olarak aldım
Flormar- İnvisible Pores Yüz bazı'
Elimde sade ve sadece 4 rimel kaldı. Bitirmeye çalışıyorum. Zaten aynı anda birden fazla rimel kullananlardanım. Bittiginde nelere sans verecegimi henüz bilmiyorum.  Nyx göz kalemini tahmin edersiniz ki göz pınarlarını aydınlatma amaçlı kullanıyorum. Bu markadan aldıgım ve tek ürün olur kendisi iyi ki de almışım diyorum kalıcı ve cok bereketli bir ürün. Golden Rose kaş kalemi ise severek kullandıgım tek kaş ürünü. Yeni çıkan ince uclu versiyonu daha cok begendim. Biter bitmez,almak istediklerim arasında.

Fondöten ve Kapatıcı
M.Asam- Magic Finish Fondoten'
Pure Beauty- BB Cream'
Rimmel London- Match Perfection kapatıcı'
Note- BB kapatıcı'
İlk garnier bb kremi cok seviyordum iki tüpten sonra bir kac farkli marka denemelerim olsa da pure beauty bb kremi taniyinca vazgecemedim. Yaz kış kullanıyorum. Ayrıca dikkat ettiyseniz fondoten ve pudram yok. Agır urunler kullanmiyorum, sevmiyorum da. Cok nadir ihtiyac durumunda kapaticilarda ayni gorevi gorebiliyor. Bu ara kapatıcılarımdan da cok memnunum. Yine de ilerleyen gunlerde farmasi bb krem ve bb kapatici almak var aklımda.

Ruj
Emily dudak kalemleri- 211-220-204-207-213-216-218'
Stila- Melon dudak kalemi'
Hard Candy- Mouthing Off Lip Gloss gossip 213' _  Plexi Gloss mini'
HM- 5'li mini ruj
Hard Candy- All Glossed up ' Love bite ' Orange you sweet'
Elf- Lip Stain Red Carpet mat ruj + gloss
Elf- Lip Stain Mat kalem ruj'
Maybelline- Super stay 10 Stain gloss 150'
Maybelline- Color Sensational Lip Stain tender rose'
Maybelline- Whisper color Pin Up Peach'
Cecile- Long Kisses _ 09 ve 29 '
Flormar- Twist Up Cranberry
HM- Darling Pink
Elf- Fantasy 7701
Rimmel London- Kate Moss 109'
Bu kadar dudak ürünü fazlasıyla işimi görüyor, ayrıca hepsi bitirmeye calistiklarım arasında oldugundan harici tüm dudak ürünlerimi baskasına vererek elden cıkarttım. Bundan sonrası golden rose mat likit rujlara sans vermek olacak. Eminim onlarda yeterli olacaktır. Tabii bunları bitirmeyi basarabilirsem artık. 😄

Lip Balm
Maybelline- Baby Lips 'Pink Punch' İntense Care' Cherry Me' Hydrate' Mint Fresh' Peach Kiss
-Electro 'Pink Shock
Color Sensational PopSticks- Pink Sugar 010'
Korres- Mandarin lip butter - Colourless' Pink'
Nivea- Raspberry Rose kiss
Chap Stick & Watermelon Lip Smacker
Baby lipsleri cok seviyorum, ilk seriyi tamamlasamda diger urunlerini almamak icin zor duruyorum. Renkli olanları günlük ruj gibi kullanıyorum. Yesil kutudaki ise acil durumlar icin ilac niyetine. Digerlerini ise hala kullanabilmiş degilim ☺

Fırça - Tekli far ve diğer yardımcı malzemeler
Real Techniques Starter Set  - Eklips - ArtNet -FrontCover-
Hard Candy- Shadow Dancers 580 bold & beautiful
-Meteor eyes Baked Far 273 Asteroid
EverLash- Siyah Kirpik yapıştırıcı'
Nascita- Kirpikler'
*Kirpik yapıştırıcım harika! dilerseniz takın bir hafta dolaşın o kirpiklerle o derece kuvvetli bir ürün.
*Bir de su lastiğinden makyaj fırçası temizleme aparatı yapma kervanına bende katılmış olsam da, birde size şöyle bir fikir bırakayım istedim.Elinizde silikon saplı saç fırçası varsa hemen gözünüze ilişecektir.. Nasıl ama :)

3 yorum:

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^