29.06.2017

Islak mendil kutusu yapımı


Benim gibi küçük çocugu olan annelerin en büyük arayıslarından biri ıslak mendil kutusu olabilir, en azından benim için öyleydi. Her yeri aradım taradım bir türlü kolaylık saglayacak, masanın hemen kenarında sade şık bir sekilde duracak, ambalajı elime aldıgım abda cıkardıgı ses yüzünden ver onu bana diye tepinip içini bosaltan bebekten koruyucu bir kap bulamadım. Ne yapabilirim diye dusunurken sonunda aklıma saklama kabı veya peynir kutularından tercihe göre böyle bir kutuyu kendim yapabilirim diye denedim oldu. 
   -Daha küçük kaptan tercihe göre makyaj temizleme mendillerinizi koymak için de yapabilirsiniz. Makyaj masası üzerinde hem pratik hemde daha düzenli duruyor. 
*Kapagında delik acmak için önce kapaktaki bosluk yardımıyla isaretleyin. Maket bıcagı yardımıyla da isaretlediginiz yerlerden düzgünce kesin. 
Zorlayıp iyice bastırarak elinizi kesmeyin ama yavas yavas sakince halledin.
*Daha sonra bu kapagı mümkünse silikon tabancasıyla düzgünce yapıstırın. Yoksa benim gibi yapıstırı kullabilirsiniz. 
*Dışınıda istediginiz gibi süsleyebilirsiniz. 👍

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^