11.09.2016

Hakkımda bilinmeyen bir düzine gerçek!


1-  Birini ilk görüşte ya severim ya sevmem. Sevmezsem ağzıyla kuş tutsa bana yaranamaz. buna rağmen hoşlanmadığımı belli ederek karşımdakini incitecek bir davranışta bulunmam. Seversem üzülüp kırılana kadar bağlılığımı korurum.

2- Taki Çağrı doğana kadar hayattaki önceliğim sadece hayvanlardı. Şimdi ise köpeklerimle bile ilğilenemiyorum. Hatta kedilerimi gözden çıkartarak sahiplendirdiğim için vicdan azabı çekiyorum.

3- En büyük hayalim anne olmak olduğunda çocuk bakmanın bu kadar çok zor olduğunu tahmin bile etmiyordum :/

4- Web masterlık yaptığım yıllarda Gothic'dim. bu yüzden alanımı hep o yönde kullanmaya çalışarak hayranı olduğum "Tokio Hotel" rock müzik grubunun Türkiye dalında ilk resmi fan sayfasını kuran Tılsım "tilsimmbill" benim.

5- Hiç bir ayrıcalıgını görmemiş olsamda en sevdiğim sayı "7". Hayatta en nefret ettiğim şeyse rakamlar. Bu yüzden matematikle ilgili hiç bir konuda başarılı olamadım.

6- Aslan burcu olduğum halde tam olarak hiç bir özelliğini barındırmıyorum. Zevkli ve yetenekli olmama rağmen lüks ve gösterişe meraklı değilim. Aksine sadelikten hoslanır, şık, ayrıntılı kıyafetler giymenin, aksesuvar ve çanta taşımanın yük oldugunu düşünür hissederim. Bu yüzden fazla esyadan çabuk sıkılırım.

7- Bir çok alanda deneyimli olmama rağmen, kuaförlük dahil bir mesleğe sahip olduğumu düşünmüyorum.

8-  Resmi tatil, bayram, kutlama gibi özel günlerin benim için  özel tarafı yoktur. Hergün aynı günün devamı...

9- Kendimi bildim bileli kozmetik kitap parfüm gibi,
takıntılarım var... Yogunlaşıp bir süre sonra icinde bulundugum duruma göre kaybolan...

10-  Bütün kıyafetlerimin modelini tarzıma göre sekillendiririm. degisim yoksa giymedigim içindir.

11-  Gerçekte en büyük hayalim yazar olmak ama kendimde o kapasitenin olmadığını düşündügüm için günlüğümü  üç ciltlik kitap haline getirdim.

12- Bundan sonraki hayatımla ilgili en saçma planım evlenip yeniden cocuk sahibi olmak ... ?  Yaşlanmadan mürvetimi görmem lazım :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^