13.03.2016

İnsta tag 2014-2015 #kısacaben

27 temmuz gününe kadar simdilik "23 yaşındayım"
1.55 boyundayım 😒🙈
Gözlerim kahve 🐰
Favori hayvanım tabii ki tüm canlılar ama illa secmem gerekseydi köpekler derdim. 🐶
 "icinde patates olan herseeeyy" oda olmasa ben baya aç kalırdım 😅
Favori icecegim, ah ahhh! Bir süre önce ice tea seviyordum icinden neydigi belirsiz seyler cikana kadar 😒😱 dahası soruya cevap yok 😞
 1- ileri düzeyde yemek seçen biriyim ama et yemedigim herkesce bilinir 😊 
2- asla yapmam dedigim herseyi yaladım yuttum bu yüzden asla yapmam dedigim birsey varsa oda asla yapmam demek 😁
 3- hoşlandigim bi cocuk bana sen benim herbirseyimsin demek yerine, sen benim herbibokumsun demisti 😒 buzzz gibi sogudum
 4- şapurdama cak cak sakız cigneme bunları duyacagıma öleyim o derece!!!
 5-ET!
6-erkegim dışında herhangi bir insanın bana aşırı samimi hitaplarda bulunması her ne kadar belli etmesemde. (Bebegim birtanem hayatım sekerim vs.) "kıl oluyorum" 😒
 7- Hakkımda kötü konusana hic raslamadigim icin bilemiyorum 🙈 (bunun formulunu merak edenler varsa soyleyim, yalnizliga alışın 😊)
 8-kanalizasyon!! Ve permanat (ikiside ayni koku zaten 😒)
 9-hic bir hayvandan korktugum görülmemistir, (evet yilanlardan bile) 😍
 10- yeniden dogmak. lan o ergenlik bir daha cekilir mi !!
 1-  ikiside degil! Öncelikle spor ayakkabı kadar ayakta sekilsiz duran bi icat daha oldugunu düşünmüyorum... 😒Topuklu ayakkabıylada her daim rahat edemedigim icin, ne klasik ne spor ikisi arası daha daha farklı türlerde ayakkabıları tercih ediyorum 😊
 2-  onlarca kez body mist alıp vücuduna herhangi birsey sıkmayı sevmeyen biri olarak sırf bu yüzden bile parfüm diyebilirim. Parfüm kıyafette bence çok çok kalıcı 😏
 3-  yok canım tayt 😁 
4-  ay ben tam bir paçozum ayoll! 😂 öyle tembel öyle dogalım ki, yataktan kalktıgım gibi 😁 resimlerimin hiç birinde saçlarım yapılı degil bu arada... 
 5-  yaglı bir cilt olarak matlıktan baska ne isteyebilirim ki 🙊
 6-  duruma gore degisir ama Türk kahvesini hiç birseye degismem herhalde, Vallahi şifa niyetine 🍵
 7-  sıcacık bir evde yagmur sesi eşliginde yorganın altına girip cips ile birlikte harika bir film keyfi kış mevsiminden başka hangi mevsimde yaşanabilir ki ? 😍 ama malesef ben temmuz bebesiyim 😒 kansız ve gücsüz bir bunyem oldugu icin yazı iplecekerim, kalın giyinemem bu yuzdende kısın hep hastayım! sırf bu nedenle bile yaz yaz yaz diyebilirim ama....😏
 8-  bilemedim bak simdi 😒 
Antalyanın bagrında yaz mı gecer? Zaten hep olan bnm kozmetiklere oluyor 😞 keske sadece ilkbahar olsa, var mı oyle bir ulke?

  #hemblogger tag  🙆
 öncelikle belirteyim blogger sayılmam ama cok eski bi blogger olarak 2005 de atıldıgım internet hayatını 2008'de yani dolandırıldıktan yaklasık bir sene sonra tüm hesap ve baglantılarımı yok ederek sonlandırdım. O dönemde Tılsım olarak kendi kurdugum blog adresini resmi bi sistem üzerinden sürdürmeyi hedeflerken olusan bi anlasmazlık sonucu ortagım tarafından atıldım.😁 derken kendimi kendi kurdugum düzene rakip olurken buldum. Sonrasinda hedefledigim kitleyi bir webmaster olarak  yarıda bırakarak okul hayatıma 2010'nun şubat ayında geri dönmeye karar verdim. Tiyatro okumak isterken aşk ugruna gittigim Ticaret lisesini dönem sonu yine bir inadım yüzünden terk ettiştim. 😒 Bu nedenlede birdaha okumak istemedim, sonunda yaptıgım hatanın yükünü yine aşkla ödeyince, elime yüzüme bulastırdıgım ilişkisiz ilişkiyi kurtarcagımı düşünerek kuaförlük okulunda yeni hayatıma başladım. 🙈😅İsler tabii hicte umdugum gibi gitmedi. sonsuza denk terkedilmis olmanın verdigi etkiylemidir nedir sınıfta nefret ettigim cocuga aşık oldum. 😂😂Böylelikle kuaförlügü kendime meslek bildim. 😒Aslan burcuyum kendimi bildim bileli yazıyorum, daha dogrusu aklıma ne gelirse karalayıp mutlu oluyorum. Yazamadıgım zamanlar mutsuzum cunku bu kendimi eksik hissetmeme neden oluyor.  Ayrıca cok kucuk yastan beri, rock, metal ve j.rock dinliyorum 💕 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkürler. Yorum bırakmayı unutmayın ... ^.^